vosjes Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 heey ik ben vanmiddag met snuffie naar de dageweest ik zag vanmiddag dat ze een rood oogje haddus gelijk de da gebeld kon gelijk terechtze konden mij vertellen dat haar oogje dus onstoken was maar die ophtson staat dat het gebruikt wordt voor honden en kattenkan dit geen kwaad voor mijn konijn? en ik moest het in de koelkast bewaren?van de da maar er staat op de verpakking dat het op kamerteperattur bewaart moet worden heeft iemand ervaring mee ?
Witchvamp Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 er zijn maar weinig diergeneesmiddelen die speciaal geschikt zijn voor konijnen.. vaak worden ook medicijnen voor terrarium dieren gebruikt voor konijnen dit werkt dan ook uitstekend.Wat betreft het feit dat je oogdruppels gekregen hebt welke ook voor honden en katten gebruikt worden kan niet zoveel kwaad en zou ik je ook niet zo druk om maken. Veel van deze medicijnen als het gaat om de buitenkant zalfjes oid werken ook goed voor konijnen.met opthosan heb ik geen ervaring, wel weet ik dat caf voor zowel katten, honden als konijnen gebruikt word. wat betreft de verpakking bewaren, dat vind ik wel een beetje raar..is het niet dat je het koel moet bewaren en op kamertemperatuur moet druppelen? anders zou ik toch echt even de DA bellen hoe dat zit, of gewoon de bijsluiter aanhouden.. zal het alleen niet ijskoud in het oog druppelen, is zo zielig..
vosjes Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Geplaatst: 29 november 2010 oh ik maak me er ook niet zo druk om ik was gewoon nieuwsgierig of iemand er ervaring mee had ik bewaar het ook niet in de koelkast vind het zelf ook wel zielig zo iets kouds op het oogjeik moet morgen weer terug naar de da voor controlemaar het ziet er al een stuk beter uit
vosjes Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Geplaatst: 30 november 2010 vanmiddag bij de da geweest voor controleze waren heel tevreden het is mooi aan het genezenmoet tot einde van deze week door gaan met de zalfde onstekeking kwam door zoutkristallen die veroorzaakt werden door traanoogjes maar er was geen verklaring voor de traanogjesze eet drinkt poept goed nou maar goed in de gaten houden als ze weer traanoogjes heeft
Witchvamp Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Daarna nog een controle? of weten ze zeker dat het na een week over zal zijn.Fijn dat je nog maar een weekje hoeft te zalven
Aanbevolen berichten