sugar Geplaatst: 24 november 2010 Geplaatst: 24 november 2010 wij hebben een konijntje pepperhij is 8 weken oudhij heeft grote hangoren.vandaag had ik heb opgepakt, en hij heeft een scheur in z'n oor!!! ong 2cm groot, aan de binnen kant van zijn oor loopt een rode lijn.hij lijkt er geen last van te hebben en huppelt gewoon vrolijk rond als altijd, ook z'n keutels zijn normaal. hij vindt het ook niet heel erg als je eraan zit.moet ik nu naar de dierenarts?ik ga liever niet als het niet nodig is, want hij raakt er heel gestrest van.kunnen jullie mij en pepper helpen??bedanktxxpepper&sugar
Niek Geplaatst: 24 november 2010 Geplaatst: 24 november 2010 Misschien toch verstandig om het door een DA te laten nakijken. De wond kan gaan ontsteken ... maar je zegt een scheur ... moet dat niet gehecht worden?
Fluffie&Bunny Geplaatst: 24 november 2010 Geplaatst: 24 november 2010 Hier heeft, toen we Muppie nog hadden, bij Fluffie een stuk uit het oor gebeten. Ik heb het in de gaten gehouden, maar het is niet gaan ontsteken en vanzelf weer geheeld. Maar ik weet niet als er een scheur in zit of het dan gehecht moet worden. Hier was dus vd buitenkant van het oor een stuk helemaal eraf. Ik zou de DA morgen even bellen en het vragen.
Aanbevolen berichten