aniella Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 misschien is het wel beter om je konijnen binnen te halen het is s'nachts nu erg koud!! xxxx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 misschien is het wel beter om je konijnen binnen te halen het is s'nachts nu erg koud!! xxxxUhm konijnen kunnen prima buiten hoor, tenminste als ze een wintervacht hebben en extra stro. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffie&Bunny Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Hier hebben ze een wintervacht en extra stro. Het zijn buiten konijnen en die willen absoluut niet binnen (ze hebben buiten de hele tuin), ik heb er ook geen hok voor alleen zo'n traliekooi van 1 m breed (voor nood) en daar gaan geen 2 konijnen in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 Je hebt toch wel een schuilhok in je tuin neem ik aan? Of lopen ze dag en nacht in de tuin? Ze moeten wel beschutting kunnen zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffie&Bunny Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Je hebt toch wel een schuilhok in je tuin neem ik aan? Of lopen ze dag en nacht in de tuin? Ze moeten wel beschutting kunnen zoeken. Ja natuurlijk hebben ze een hok, een dubbelhok met een nachthok en het hok heb ik nu beschermd met plexiglas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 Oh ik dacht al haha omdat je schrijft ik heb er geen hok voor.. Maar het gaat nog steeds goed met je meisje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffie&Bunny Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Ja ik bedoelde dat ik geen hok heb voor binnen. Het gaat nog steeds goed, ze is weer helemaal de oude Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 1 december 2010 Delen Geplaatst: 1 december 2010 Oh op die manier!Fijn zeg dat het weer goed met haar gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffie&Bunny Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2010 Dank je wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aniella Geplaatst: 2 december 2010 Delen Geplaatst: 2 december 2010 okeenee mijn konijnen staan ook buiten maar s'nachts zitten ze in onze garage.ik heb rex-konijnen en die krijgen niet zo'n dikke wintervachtvandaar. xxxx. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffie&Bunny Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2010 okeenee mijn konijnen staan ook buiten maar s'nachts zitten ze in onze garage.ik heb rex-konijnen en die krijgen niet zo'n dikke wintervachtvandaar.xxxx. Dat wist ik niet, ik dacht dat elk konijn buiten kan zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten