Toffel Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 Spannende dag vandaag! Pan is naar de dierenarts voor haar sterilisatie. Als voorbereiding heb ik een week vakantie genomen, zodat ik haar in de gaten kan houden. Verder ligt er een kruik klaar, ik heb een boel groenvoer in huis wat ze lekker vind en een potje Olvarit wortel. Waar moet ik nog meer om denken? Krijg je standaard pijnstillers, darmstimulerende middelen en dwangvoer mee na een sterilisatie?
Lianne22 Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 ik heb geen ervaring met een sterilisatie van een voedster.. maar standaard pijnstillers zou je zoiezo mee krijgen. verder wou ik je even veel succes wensen! komt vast goed! en wat goed dat je ook vakantie hebt genomen dat je lekker bij haar kan zijn!
JoBoris76 Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 Ik zou zeker om pijnstillers en darmstimulerende middelen vragen voor de zekerheid. Er zijn genoeg mensen die niks mee krijgen naar huis. Sterkte vandaag.
Toffel Geplaatst: 23 november 2010 Auteur Geplaatst: 23 november 2010 Is er nog verschil tussen de meest geschikte pijnstillers voor konijnen? Welke zou ik mee moeten krijgen? Hetzelfde eigenlijk voor de darmstimulerende middelen..
JoBoris76 Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 Is er nog verschil tussen de meest geschikte pijnstillers voor konijnen? Welke zou ik mee moeten krijgen? Hetzelfde eigenlijk voor de darmstimulerende middelen..Ikzelf heb altijd Metacam in huis maar er zijn ook dierenartsen die Carprofen meegeven. Wel de hondenvariant van Metacam want de kattenvariant is duurder en daar moet je ook meer van geven. Metocloral en Cisaral zijn darmstimulerende middelen. Succes.
pluis04 Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 succes vandaag en neem aan dat ze wel pijnstiller mee krijgt.ik moest wel bij de dierenarts een kap kopen voor bij haar kopje te doen zodat ze niet aan de wond kan komen