Saskia V Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Vandaag in de ren 1 diareerig keuteltje gevonden, dus ik extra opletten op mijn nijnen. Aan beide is niets te merken, ze eten goed, drinken goed en zijn actief. De enige verandering in het etenspatroon is dat ik 2 dagen geleden ben begonnen met tomaten voeren. Nu net zie ik ineens dat Berta een beetje zachte keuteltjes laat liggen, omringd door een bruine waterige vloeistof? Ze lekt ook een beetje? Tis nu al half 2 dus best laat, en omdat er nog niets aan haar te merken is heb ik ze in het hok gedaan met extra vers hooi, waar meteen op wordt aangevallen, met name door berta... Iemand tips? Als ik het morgenochtend nog zie ren ik meteen naar de DA maar toch.
michaela23 Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Helaas, ik kan je niet verder helpen. Gewoon goed in de gaten houden en lekker veel hooi geven. En mocht je het niet vertrouwen, morgen even de DA bellen.Succes. Ik duim voor je dat het niks ernstigs is en dat het morgen over is.
Saskia V Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Geplaatst: 21 november 2010 veel opgedroogde spetterplekken en normale keutels die vers zijn.... misschien toch gewoon diarree omdat ze niet aan tomaten gewend was. Ik blijf opletten!
docentje Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 MIjn nijn heeft daar ook last van gehad toen hij tomaatjes at. Hij ging er zelfs van boeren. Een keer deed ie dat toen ik net met mijn hoofd bij hem zat en ik rook toen duidelijk tomaat. Sindsdien krijgt ie dat niet meer.
bunny ranch chanty Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Een konijn kan nie boeren en overgeven....dat kan alleen als ie overleden is....
docentje Geplaatst: 22 november 2010 Geplaatst: 22 november 2010 zeg dat dan maar tegen mijn nijn als ie tomaat op heeft.
Aanbevolen berichten