stampertje2009 Geplaatst: 16 november 2010 Geplaatst: 16 november 2010 Ons konijn heeft wormen gehad ze heeft panacuur gekregen. Toen de kuur was afgelpen begon ze met de rui. Sinds gisteren doet ze alleen in de avond wat diarree leggen de rest van de dag eet ze alleen s morgens wat Selective voer, en de hele dag hooi. Ik weet niet precies of het eigenlijk wel diarree is omdat ze de rest van de dag goede keutels legt. Zou het niet kunnen zijn dat ze aan plassen is. Ze legt dit alleen als ze buiten de kooi loopt. Zou ze niet aan markeren zijn. Als het aan houdt ga ik morgen met de dierenarts bellen.
jrjsieben Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Hoeveel ss geef je en hoeveel weegt je konijn
stampertje2009 Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Geplaatst: 17 november 2010 Diarree beetje bruinige kleur. Ze weegt 1400 gr. Ze krijgt 15 gram biks.
Joseeke Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 Klinkt niet goed.Het beste kun je vandaag nog naar de dierenarts.Door diarree kan je konijn heel snel uitdrogen.Ze kunnen wel een bruinachtige urine hebben, maar meestal wordt dit veroorzaakt door groenten.Zoals je aangeeft krijgen ze dit bij jou niet, dus ik denk dat het bij jouw konijn om ontlasting gaat.
Stéphanie87 Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Vlekkie had ook een soort diarree als je met hem ging spelen in de kamer. Ik rolde dan een bal en riep: 'pak de bal' dan vloog hij doro de kamer om de bal met zijn neus aan te tikken. Hij liet dan vaak ontlasting lopen. Beetje zo dik al appelmoes. Er was verder niks aan de hand. Hij deed dit in enthousiasme.tegenwoordig speelt hij dit spel niet meer, maar zodra hij in de tuin losloopt verliest hij ook overal bdk. Hij vergeet gewoon dat die ook opgegeten moeten worden als je in de tuin loopt.Ik zou iig even naar de dierenarts gaan en een beetje van die poep meenemen.
Aanbevolen berichten