Liefs_mij Geplaatst: 16 november 2010 Auteur Geplaatst: 16 november 2010 ow sorry ik zat daarvoor naar een hollander te kijken! stom. maar ik bedoel deze franse idd.. trouwens GOED nieuws:D:D chanel keutelt:D
roomie Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 gelukkig;)is chanel wel gecastreert?hoe gaat het nu met hem?
Garfield Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 ja hoe gaat het ik hoop dat als je hem ophaalt, dat het goed gaat samen
Liefs_mij Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Geplaatst: 17 november 2010 jaa chanel is in aug als gecastreerd;) dus dat zal het probleem niet zijn.alleen ja chanel weegt nu 1.6kilo en die hangoor 4! dus dat is wel even een heel stuk groter. dus ik ga eerst zelf kijken. (word morgen namelijk geholpen aan me verstandskiezen) dus ik ben nog een week herstellende dan. en daarna ga ik kijken!
Liefs_mij Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Geplaatst: 17 november 2010 chanel i trouwens vandaag voor het eerst het hok uit geweest (in de ren) het beviel hem heel goed! het is net een aapje. proberen tegen het tralies op te klimmmen.. binkies maken! dus gelukkig gaat dat goed:D
roomie Geplaatst: 17 november 2010 Geplaatst: 17 november 2010 aah fijn om te horen.succes morgen en beterschap.
Mice Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Heeft mijn konijn ook een keer gehad, ik weet nog steeds niet wat het was maar bij mij ging het na een paar uur over...
Aanbevolen berichten