Esme90 Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Dj heeft plakpoep. Ik maak het goed schoon en de tip van de dierenarts was alleen hooi en water geven. Maar nu is het dus zo dat mijn ventje geen hooi eet. Ik bied het altijd wel aan, maar hij eet er niet vn, Daarom heb ik ook science selectief. Ik moest stoppen met groente geven en maar een klein beetje biks. Maar hij eet dus gewoon echt geen hooi. Echt hij rent als je zijn biks geeft als een gek op je af, en eet zijn biks op en dan wacht hij net zo lang tot hij weer krijgt. Ik geef al express alleen s'avonds biks zodat als het op is hij wel hooi moet eten, Maar dat doet die dus niet. Wat te doen ? Hellp!
Amatjuh Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Science Selective is geen hooi vervanger, hooi is het allerbelangrijkste. Heb je al eens andere soorten hooi geprobeerd? kruidenhooi, timothy?
Esme90 Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 Ja alle soorten hooi geprobeerd en op heel veel manieren aangeboden. Hij neemt hett echt niet:| Niks eigenwijs verdr. Ik weet dat het geen vervanger is maar wel goed voer met veel vezels. Ik weet echt niet wat ik nog kan doen.
Amatjuh Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Heb je ook al geprobeerd om het hooi op verschillende manieren aan te bieden? Hooibal/ruif/op de grond?Je zou nog kunnen proberen om de SS door hooi te mengen en hem dat geven, misschien dat hij dan wel wat hooi mee eet.Ik geef zelf Bunny Basics/T, dat is biks op basis van timothy hooi en het is ook de enige biks die er is die op basis van hooi is gemaakt. Het heeft een nog hoger vezelgehalte als SS.
Esme90 Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 Ja heb het verder wel echt op alle manieren aangeboden. Nog niet voer door hooi heen. Dat kan ik nog wel even proberen. Haha echt drama. Ons vrouwtje eet zo veel hooi en hij niks.
Amatjuh Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Zitten ze wel samen? Want vaak zie je als konijnen samen zitten ze ook beter hooi eten.Timothy lust hij ook niet? Dit lusten toch wel bijna alle konijnen.Wat een lastige eter heb jij
Esme90 Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 haha ja erg he:p nee voor de rest lust die echt alles. je kunt het zo gek niet bedenken en hij lust het. maar hooi nee ze zitten nog niet samen, hij word vrijdag gecastreerd.
Amatjuh Geplaatst: 10 november 2010 Geplaatst: 10 november 2010 Dus er is nog hoop! Misschien als ze samen zitten het beter gaat.Succes vrijdag alvast!
Esme90 Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Geplaatst: 10 november 2010 Ja dankje. vind het best spannend, weet dat het een kleine ingreep is. maarja het is toch narcose
Aanbevolen berichten