lauwie_27 Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 hey allemaal, mijn voedster zit al de hele dag in het nachthok. Als ik haar eruit probeer te halen verzet ze zich heel sterk. Het is ook niet gelukt om haar eruit te krijgen. Ze is een paar dagen geleden voor de 2e keer gekoppelt. Zou het schijnzwangerschap kunnen zijn? Ook hebben zij en het mannetje bijna niks gegeten. alvast bedankt,Laura
lauwie_27 Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Geplaatst: 9 november 2010 Ze is het hok uitgekomen, maar zat ook buiten weer in een hoekje. Ik heb even gekeken in het hok, maar zag niks van een enstje. Buiten zat ze stil in een hoekje, terwijl ze normaal lekker rondrent. We gaan vanavond even naar de da om te vragen wat t is. groetjes
Niek Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 Het is niet goed als konijnen bijna niet eten. Maar als het mannetje er ook last van heeft denk ik niet dat het schijnzwangerschap is bij je voedster ...
Fluffie&Bunny Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 Misschien bang voor het andere konijn?
Amatjuh Geplaatst: 9 november 2010 Geplaatst: 9 november 2010 Niet eten en stil in een hoekje zitten is vaak geen goed teken. Het zou er op kunnen duiden dat je konijn ziek is.Maar het zou inderdaad ook nog van de koppeling kunnen komen. Hoe zijn ze naar elkaar toe?
lauwie_27 Geplaatst: 9 november 2010 Auteur Geplaatst: 9 november 2010 ze likken elkaar en gaan tegen elkaar aan liggen, dus heeft daar waarschijnlijk niks mee te maken. We zijn naar de dierenarts geweest, maar die kon niks vinden medicijnen meegekregen en als t morgen nog niet over is moeten we dwangvoeren. Het mannetje eet alleen gemengd voer maar alles beter dan niks eten. groetjes Laura
Aanbevolen berichten