Snuffie24mei2010 Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Hallo allemaal,Snuffie was 3-4 dagen zoek en wij hebben hem NET terug gevonden.Ik zie hem nu net voor het eerst poepen en hij heeft hele rare keutels.Ze zijn een beetje rimpelig, zwart en kleiner dan normaal.Zou dit kunnen komen doordat hij een aantal dagen weg was en misschien niet heeft gedronken en gegeten?Hopelijk kunnen jullie mij gerust stellen.Alvast bedankt.
tamara29 Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 dat kan idd de reden zijn maar misschien dat je voor de zekerheid even een chek bij de dierenarts kunt laten doen ook omdat ie toch een paardagen weg is geweest.
Dollie Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Ja, als konijnen, om wat voor reden dan ook, minder/niet eten, worden de keuteltjes kleiner, dus dat kan een oorzaak zijn. In elk geval zorgen dat hij nu weer goed eet, vooral hooi. En sluit me bij Tamara aan over die check up, gewoon voor de zekerheid, zou ik dat persoonlijk wel even doen. Fijn dat Snuffie weer terug is!
Snuffie24mei2010 Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Geplaatst: 8 november 2010 Oke, bedanktHij zit nu in zijn hok en hij eet wel gewoon hooi en heb hem stukjes appel gegeven, maar hij heeft nog niet gedronken, maar dat komt vast nog wel.Ik wacht nog even met naar de dierenarts gaan, misschien dat het veranderd als hij zijn dagelijkse voeding krijgt.
Dollie Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Persoonlijk zou ik hem nu geen stukjes appel gaan geven, hou het eerst maar gewoon bij hooi en misschien iets als witlof ofzo, een klein beetje biks maar ook niet gelijk zijn hele portie.. Als de darmen al wat van slag zijn moet je vooral niet met suiker aankomen.
Chani Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 ik ben het met dollie eens, beter geen appel nu.
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 en een waterbak als hij niet uit zijn flesje drinkt!
Snuffie24mei2010 Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Geplaatst: 8 november 2010 OKe, bedanktHij drinkt idd niet uit zijn flesje, heb nu een waterbak neergezet.Maar heb hem vanochtend al wel klein beetje appel gegeven hopelijk is dat niet erg.
Dollie Geplaatst: 8 november 2010 Geplaatst: 8 november 2010 Nee een klein stukje zal vast wel mee vallen hoor, maak je maar niet te druk. Gedraagd hij zich verder wel normaal, levendig?
Snuffie24mei2010 Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Geplaatst: 8 november 2010 Ja, heb hem in de ren een keer gezet en daar rende die gewoon rond en was hij redelijk actief, maar hij had ook een aantal momenten dat hij binnen in zijn hok gewoon stil zat en rustig was en zich klein maakte.Maar dat komt denk ik door vermoeidheid want hij heeft 3 dagen lang in de regen lopen vluchten voor tig katten.
Aanbevolen berichten