Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:eek:Ik ging net mijn konijnen voeren maar toen zat Snowy ineens te niezen, heb extra stro in het hok gedaan. is het ernstig ? moet ik denkje naar de DA gaan ?

Ze zitten buiten en het regent ,, als een konijn niest is dit dan ook een soort verkouwtheid ?

Alvast bedankt voor je reactie:goed: !

Geplaatst:

één keer niezen is niet zo erg. maar het moet niet vaak zijn. maar ook zonder vieze neus een vieze pootjes kan een konijn snot hebben. aubiose kan je kopen bij ranzijn. als je nijn regelmatig niest naar de da gaan

Geplaatst:

Je kan niet alle kattebakstrooisel gebruiken

ik heb beukesnippers op de bodem

En in het toilet geperste korrels van little friends

Die zijn van geperst stro dus dat kan geen kwaad als ze er een op eten

Andere kattebak korrels zijn volgens mij op basis van klei en dat is helemaal niet goed

Geplaatst:

Mijn Boris niest zo nu en dan, lijkt er dan vooral op dat hij het ergens niet mee eens is of iets niet leuk vindt, erg grappig om te horen ;)

Ergens op dit forum ook gelezen dat het door stress kan komen. Boris niest dus vooral als ik hem tijdens het op de bank plassen oppak en op zijn toiletbak neerzet. Het zou dus ook iets anders kunnen zijn maar daar moet je wel zeker van zijn, als ze longontsteking krijgen dan moet je daar zo snel mogelijk bij zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .