peaches Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Ik ben al een tijdje aan het tobben met Dobey mijn voedster. Ze knaagde de haren aan de binnenkant van haar achterbenen af. Ze heeft toen een tijdje aan de antibiotica gezeten en ze is ook gestopt ermee. Ze kreeg ook medicijnen voor de darmen want ze is erg vermagerd. We zijn nu een tijdje verder maar ze komt nogsteeds niet veel aan. Ze eet wel goed haar SS, maar geen hooi. Al verschillende geprobeert. Wel eet ze ook in de tuin zoals gras en blaadjes. Ik twijfel of ik haar naar binnen moet halen zodat ik haar nog beter in de gaten kan houden en en misschien iets van sondevoeding kan proberen. Het word ook kouder buiten straks en ben bang dat ze al haar energie daarvoor gebruikt. Maar ergens ben ik ook bang dat ze zich eenmaal gaat voelen, aangezien ze met nog 5 andere zit en echt een knuffelaar is met de rest. Waar doe ik goed aan?
jrjsieben Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 JA dat is moeilijkHeeft ze geen blaasontstekingEen kennis van mij die der konijn had ook kale binnnenkant achterpotenDie had blaasontstekinngJe zal nog wel verdere reacties krijgen met advies
peaches Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Geplaatst: 5 november 2010 hoe weet ik dat ze blaasontsteking heeft? Owja, ze plast verder wel prima en poepen ook alleen zijn ze wat klein de keutels. Ze eet wel graag groente en drinkt verder ook prima! Ze heeft wel haken op de kiezen en die moeten dus verwijdert worden maar ze moest eerst aansterken anders konden ze niet onder narcose.
Amatjuh Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Die kleine keutels komt door geen/weinig hooi eten. Zolang ze haken heeft zal ze ook niet geweldig gaan eten.Misschien dat ze met pijnstilling beter gaat eten?Blaasontsteking moet door de DA worden vastgesteld.
Aanbevolen berichten