Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb op dit moment (op het werk :s) een konijn zitten waarvan ik toch bijna 100% zeker van ben dat het een voedster is met ballen.

Deze is ongeveer 12 week oud, de geslachtsopening zit onderaan vastgehecht en er is een spleet zichtbaar.

Ze heeft duidelijk 2 opkomende balletjes aan weerszijden maar er komt niks naar buiten wat lijkt op een pipi, ook niet als ik vanaf een klein afstandje vanaf de opening, naar de opening toe druk om de eventuele pipi beter zichtbaar te krijgen.

Ik vind dit echt heel raar....

Ik dacht dat hier al een ander topic over was waar nog meer info werd gegeven maar die kon ik zo snel niet vinden.

Heeft die niet gewoon een gespleten penis? Dan lijkt het net een voedster, want zijn pipi is nooit goed gesloten.. overigens komt het ook voor dat een diertje van 12 weken zijn pipi nog niet helemaal ontwikkeld is.

Geplaatst:

Ik weet niet hoe een gespleten penis eruit ziet.. Maar normaal kun je met 10-12 week toch wel goed zien wat het geslacht is.

Is het konijn vruchtbaar als het een gespleten penis heeft?

Geplaatst:

Met 10 a 12 week kan het ook nog gewoon een tuitje zijn ipv echt een puntje, ligt er een beetje aan.

Een ram met gespleten penis kan gewoon vruchtbaar zijn afhankelijk van in welke mate, sommigen lijken echt net een voedster.

Geplaatst:

Rammen met een gespleten penis worden vaak als voedster gesext....

Tot de ballen komen....dan blijkt het een ram te zijn.

De penis kan compleet door de helft zijn gespleten dit verklaard ook dat men deze sext als voedster.

Meestal wordt dit pas rond de 4 maanden ontdekt.

Geplaatst:
Heeft die niet gewoon een gespleten penis? Dan lijkt het net een voedster, want zijn pipi is nooit goed gesloten.. overigens komt het ook voor dat een diertje van 12 weken zijn pipi nog niet helemaal ontwikkeld is.

:he::lol:

Geplaatst:

Nou.. vandaag weer gecontroleerd, en het is gewoon een ram..

Vorige week was er echt alleen een spleet te zien en zat het aan de onderkant vast net als bij voedsters..

Maar vandaag was dit niet meer zo en kwam er een puntje uit.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .