Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ze mag bijna worden gehaald :party:, ze is weer lekker bij gekomen en de ingreep ging heel goed!

toch gek dat je er zo zenuwachtig van wordt,...:$

nu nog een nachtje in de garage en morgen weer samen:yes:

Maatje is haar echt kwijt, als ik buiten kom hupst ie meteen om m'n voeten, maar verder zit ie in het hok te zitten.

zielig he!

Geplaatst:

Haha ik moet altijd even denken bij jouw konijnennamen Maatje en Vriendje haha. :$

Verwen haar maar lekker! Erg fijn dat het allemaal goed is gegaan. :) Ik ben ook altijd erg zenuwachtig als mijn konijn geopereerd moet worden hoor.. Alleen maar een teken dat je veel van je konijn houd toch? :)

Geplaatst:

ja ik dacht ook huh vriendje, en je spreekt over een zij.

maar nou veel beterschap en succes en vertroetel de rmaar lekker.

wel erg leuk zeg die namen.

mag ik misschien vragen waarom ze is gecastreerd:$?

als voorzorgsmaatregel voor baarmoederproblemen?

Geplaatst:

ja,... Vriendinnetje zou meer op z'n (haar) plek zijn geweest,... maar m'n zoontje neemt het niet zo nauw met dat soort dingen ;)

en Roomie, tuurlijk mag je dat vragen!

ik heb er over getwijfeld, maar je leest hier nog al eens wat over een oeps nest als er een konijntje met een wilde soortgenoot in contact komt,... en toen Maatje UIT de ren was gekomen dacht ik,... dan kan er ook 1 IN. ik heb de ontsnap route geblokkeerd en een afspraak voor haar gemaakt. daarbij vind ik het heel fijn dat de operatie nu kleiner is omdat de baarmoeder niet was aangedaan (ze is al van de pijnstilling af!!)en dat ze geen schijnzwangerschappen en tumoren meer kan krijgen is ook een geruststelling.

groetjes suzan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .