Ga naar inhoud

Help konijn spugt!!!


B en W

Aanbevolen berichten

Me konijn spugt en kwijt ineens, hij probeert nu te spugen maar hoor alleen nog maar geroggel, mijn andere vlaam heeft nergens last van. De zieke vlaam is ook wat slank.

Ik kan morgen avond pas naar de dierenarts, manlief is zo slim om geen geld achter te laten en komt morgen pas terug heb ook geen vervoer!!

Verdorie!!!!

Wat moet haar tempratuur zijn?

Heb der nu in de gang gezet op een handoek... (ipv buiten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

advies is toch kijken of je niet iets kunt regelen want je konijn moet snel naar een dierenarts toe.

een konijn spugt normaal gesproken niet en niet eten is al helemaal een slecht teken.

advies 2 is houd je zieke konijn zo ver als het mogelijk is van je andere konijn(en) vandaan er is een mogelijkheid dat je konijn iets besmettelijks heeft.

zijn je konijnen geent?

rekening van een dierenarts kun je ook later betalen als je uitlegt over het hoe en wat.

voor vervoer, kun je niet iets met vrienden of famillie regelen dat je zo snel als het kan naar een dierenarts gaat/kan.

succes.

liefs tamara.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vind ik heel spijtig om te horen terwijl je konijn misschien wel een behandeling nodig heeft want wat je beschrijft klinkt niet goed.

ik ben vorigjaar 2 konijnen verloren (een vlaam en een fransoos) die hadden ook last van deze symtomen die jij hier beschrijft en na +- 3 a 4 weken dokteren heb ik ze nog af moeten geven.

ik hoop dat je nog iets kunt regelen voor je konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te horen zit er een brokje of iets dergelijks klem in de keel. Onmiddelijk naar de dierenarts, want dit kan heel fout aflopen. De slokdarm kan geperforeerd raken. De luchtpijp kan in de verdrukking komen.

Er is altijd een manier om naar een dierenarts te komen. Desnoods met de dierenambulance. Of heb je buren die je in deze nood kunnen helpen? Er is geen enkel excuus om je konijn in deze situatie te laten creperen.

Een dierenarts kan ook na afloop een rekening sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .