B en W Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Me konijn spugt en kwijt ineens, hij probeert nu te spugen maar hoor alleen nog maar geroggel, mijn andere vlaam heeft nergens last van. De zieke vlaam is ook wat slank.Ik kan morgen avond pas naar de dierenarts, manlief is zo slim om geen geld achter te laten en komt morgen pas terug heb ook geen vervoer!! Verdorie!!!! Wat moet haar tempratuur zijn? Heb der nu in de gang gezet op een handoek... (ipv buiten)
jrjsieben Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Je moet denk toch naar een dierenartsJe kan toch de rekening later krijgenEn een kruik erbij
B en W Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 kan niet naar de da , is een half uur fietsen en geen idee waar ik me vlaam dan in moet doen en me kind moet laten...
B en W Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 38.3 ... wil nu niet eten...spugt niet meer , kwijt niet meerwel knorrent geluid met ademen
B en W Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 het gaat al wat beter, ze beweegt weer, knort iets minder... pfff stress, kind janken die wil konijn aaien
Amatjuh Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Heb je ook geen familie of zo die even mee kan rijden? Konijn kun je gewoon in een doos doen als je niks anders hebt.
tamara29 Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 advies is toch kijken of je niet iets kunt regelen want je konijn moet snel naar een dierenarts toe.een konijn spugt normaal gesproken niet en niet eten is al helemaal een slecht teken.advies 2 is houd je zieke konijn zo ver als het mogelijk is van je andere konijn(en) vandaan er is een mogelijkheid dat je konijn iets besmettelijks heeft.zijn je konijnen geent?rekening van een dierenarts kun je ook later betalen als je uitlegt over het hoe en wat.voor vervoer, kun je niet iets met vrienden of famillie regelen dat je zo snel als het kan naar een dierenarts gaat/kan.succes. liefs tamara.
B en W Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 ik woon in belgie, achteraf, me andere konijn heeft niets, deze zit nu binnen, heb net gevraagd of me man naar huis wil komen, maar dat is 2 uur rijden. Verder heb ik hier niemand...
ZaZa Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Een konijn kan toch helemaal niet spugen ???Dan moet er wel iets hƩƩl grondig mis zijn.... Heeft hij ergens van gegeten ? Ingeslikt ? Speelgoed ? Lego ? Klei ? Planten ?
Sascha Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Een konijn kan niet spugen dus er zal wat dwars zitten. Het is echt spoed dus desnoods het kind mee.. Want dit gaat anders ben ik bang echt niet goed.
B en W Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 nee hij zit in een grote ren van 4 bij 10 samen met 2 kipjes
ZaZa Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Je kan in ieder geval een dierenarts bellen met de vraag wat dit kan zijn en wat te doen ...... Je bent niet geheel hulpeloos, toch ?EEn dierenarts bellen is al iets..
tamara29 Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 dat vind ik heel spijtig om te horen terwijl je konijn misschien wel een behandeling nodig heeft want wat je beschrijft klinkt niet goed.ik ben vorigjaar 2 konijnen verloren (een vlaam en een fransoos) die hadden ook last van deze symtomen die jij hier beschrijft en na +- 3 a 4 weken dokteren heb ik ze nog af moeten geven.ik hoop dat je nog iets kunt regelen voor je konijn.
jrjsieben Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Het kost misschien wel veelMaar een dierenarts kan ook aan huis komenEn hier kunnen we een dierenambulnce bellen voor vervoer
pechkonijn Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Zo te horen zit er een brokje of iets dergelijks klem in de keel. Onmiddelijk naar de dierenarts, want dit kan heel fout aflopen. De slokdarm kan geperforeerd raken. De luchtpijp kan in de verdrukking komen. Er is altijd een manier om naar een dierenarts te komen. Desnoods met de dierenambulance. Of heb je buren die je in deze nood kunnen helpen? Er is geen enkel excuus om je konijn in deze situatie te laten creperen.Een dierenarts kan ook na afloop een rekening sturen.
B en W Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 ben nu aant bellen, ze zijn geent
tamara29 Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 ik hoop dat het je gaat lukken het is echt noodzakelijk dat je konijn geholpen wordt.
Ginger Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Jeetje ben benieuwd hoe dit aflooptGoed dat je belt....
Amatjuh Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Maar je hebt toch wel iets van familie of vrienden? Je bent toch niet alleen afhankelijk van je man?
B en W Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 konijn kan slikken, da denkt infectienu 3 keer dwangvoeren klein beetje, morgen naar dakan niet op rekening bij de dichtsbijzijnde en die neemt ook niet opheeft een hapje olvarit op
B en W Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Geplaatst: 1 november 2010 me vriendin der foon staat uit voor de rest heb ik niemand hier
Ginger Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Kun je niet nu naar de DA ? Het klinkt niet bepaald gezond, dus zo er wel vaart achter zetten
jrjsieben Geplaatst: 1 november 2010 Geplaatst: 1 november 2010 Nou hopelijk gaat het wat beter vanavond /vannacht Kan hij niet aan huis komen ?Nou morgen dan maar gelijk naar de da
Aanbevolen berichten