Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

begin december wordt bloem geholpen, we hopen daarmee dat ze tov ferre toch net iets rustiger wordt, nu doet ze niet anders dan hem berrijden.

We hebben besloten om haar operatie te laten doen bij de DA die samen werkt met het assiel waar we ferre zijn gaan halen.

Ze moeten er beiden naartoe zodat ze enkel gescheiden worden tijdes de operatie. We mogen onze twee engeltjes weer halen zodra bloem weer helemaal zichzelf is en ze weer voldoende eet. Ik vind het wel erg de nijnen enkele dagen te missen maar aan de andere kant ben ik dan ook wel heel blij te weten dat ze in goeie handen zijn, bij mensen die zo veel meer ervaring hebben dan ik.

Geplaatst:

Wat een luze dat ze haar een paar dagen verzorgen! Meestal krijg je je voedster dezelfde dag weer terug en mag je de nazorg allemaal zelf doen (toch? heb zelf nog nooit een voedster laten helpen). Klinkt goed!

Geplaatst:

Ben gisteren met Bloem en Ferre naar de da gegaan. Bloem kreeg voor het eerst haar inentingen Ferre kreeg zijn herhalingen. De da wist niet eens zeker of de inenting tegen myxomatose om het halfjaar te herhalen was. Hij moest de bijsluiter lezen... heb dan gesproken over de sterelisatie van bloem maar was eigenlijk al zeker dak het niet bij hem ging laten doen. Duidelijk dat dit geen konijnkundige da is... pfff Ik kan altijd bij de da van het asiel terrecht voor de nijnen wat ik ook ga doen zolang ik niemand in de buurt kan vinden. Is alleen wel ver rijden naar het asiel als het er ooit op aan komt. Hopelijk vind ik een konijnkundige da in de buurt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .