Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik heb even een vraagje... Ik heb mijn nijn Pebbles overgezet van ss naar hope farm super trio ( wel door te mengen) nu heeft ze witte slijm bij haar keutels en zijn de keutels een beetje nattig. Ook heb ik haar deze week een stukje worten gegeven

Kan het zijn dat dit door het andere voer komt of door de wortel of is het wat anders ??

Ze is verder actief drinkt en eet wel ze heeft al coc gehad maar dat zag er niet zo uit dat waren alleen natte stinkende keutels

Geplaatst:

Niet zo heel snel heb het heel langzaam opgevoerd... Toen ik haar kreeg gaf ik ze ook HF maar toen reageerde ze er naar mijn gevoel ook niet zo goed op maar heb toen de keutels laten onderzoeken en toen kwam er coc uit en op advies van de da ben ik SS gaan geven..

Het gaat nu weer goed met haar en omdat ik ze wil gaan koppelen met Binky (en die eet wel HF) wou ik ze weer op HF zetten zodat ze allebei t zelfde voer hebben maar denk dat ik haar en later ook Binky maar op SS moet houden...

Maar kan het niet van die wortel komen ? die heb ik nu 2 dagen geleden gegeven ?

Geplaatst:

Hoeveel wortel heb je gegeven? Vaak zie je dan eerder een beetje diarree of nattere keutels maar slijm niet.

Over wat voor tijd hebben we het van het afbouwen? Paar dagen, week?

Als je SS kunt betalen, zou ik wel aanraden om die te geven.

Geplaatst: (aangepast)

Het geld maak mij niet uit als ze er maar goed op reageren.. Had voor HF gekozen omdat Binky het er goed op doet en bang ben dat hij weer van SS last krijgt.. Geef hem het nu al een soort snoepje s'avonds en ze keutels blijven mooi dus eigenlijk moet dat verder geen probleem zijn...

Heb van die kleine worteltje en die deel ik door de helft en ze krijgen dan beide een helft.. En mey het afbouwen ben ik wel een 3 weken ongeveer bezig geweest

Maar ga haar weer SS geven heb er toch een beter gevoel bij geef ze nu even voor de avond alleen hooi en als t morgen nog zo is bel ik wel even de Da vertrouw t voor geen meter :$

aangepast door Renee19
Geplaatst:

Heb vanmorgen nog even naar de keutels gekeken.. en ze zien er wat beter uit dan gisteren :yes: zit nog wel wat slijm bij maar dat is minder... Hoop dat t vanmiddag helemaal weg is..

Heb ze maar weer op SS gezet maakt dus wel gelijk verschil ( en ze vindt t volgens mij lekkerde)

Geplaatst:

Denk het ook zat net even op de achterkant te kijken van de ss en daar staat ook dat het de groei van goedaardige bacterien bevordert dus meschien dat het daardoor komt dat ze het beter op de ss doet...

Heb er trouwens even een foto van gemaakt ( sorry hij ziet er niet zo smakkelijk uit )

31102010092s.jpg

Geplaatst:

Nou zag net weer op haar huisje een natte plek met slijm dus ik weet t nier meer hoor

heb nog even op internet gekeken maar daar wordt ik ook niet wijzer op......

Heb wat keutels verzameld en breng ze morgen maar even naar de Da

Geplaatst:

Heb de keutels bij de da gebracht vandaag en er was gelukkig niks mis mee :party:

Heb wel wat protexin meegekregen en moet dit 3 dagen geven hun denken ook dat het door het veranderen van het voer komt

Geplaatst:

Ga binky ook wel op ss zetten want als ze dadelijk samen zitten dan is het wel wat makkelijker om 1 soort voer te hebben

dus dat wordt maar een extra baantje hahahahaha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .