roomie Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 hallo allemaalvandaag wordt momo het witte albino konijn van kennisen van mij, naar opvang binkies gebracht.vrijdag wordt ze gecastreert en dan halen we hem zaterdag op.ik denk dat ik een binnenkooi meegeef, dit is handiger met het vervoeren, hier heeft ze toen ze bij de vorige eigenaren woonde ook in geleefd.wat kan ik er het beste in doen handoek of gewoon stro? zowiezo een handdoek nattuurlijk, maar bij binkies zeiden ze dat ze ook gewoon op stro kunnen.we geven eten mee en hooi, en wat groenten alleen momo is nog niet zo van de groente dus.zaterdag blijft ze bij mij ik denk gewoon buiten wat kan ik dan het beste doen, in een buitenkooi of in de schuur (is wel warm) in een binnenkooi?ik zal wat lekkere dingen halen voor hem.iemand nog tips waar ik aan moet denken om mee te nemen, natuurlijk zn drinkfles en eten en hooi en een speeltje.ook heeft momo een bedje zal ik die ook meegeven?alvast bedankt
jrjsieben Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Is het een zij of een hijBij een ram is het niet zon operatie als bij een voedsterJe haalt ni hij en zij doorelkaar dus niet zo duidelijk:yes:
Rian Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 (aangepast) Het gaat over een voedster lijkt mij... ZE wordt gecastreerd, dus.... Ik denk dat je prima voorbereid bent Roomie, gebruik alleen geen stro, dat prikt in de wond. Een handdoek is veel fijner en ook veiliger. . Veel succes! 27 oktober 2010 aangepast door Rian
jrjsieben Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Veel succes voor een zaterdag Hopelijk knapt hij of zij gauw weer op
roomie Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2010 oh sorry haha het is een mannetje:$ja komt ze dachten dat het eerst een vrouwtje was maar dus een mannetje,heb er wat stro ingedaan en dadelijk een handoek en zn bedje.bedankt voor info!
jrjsieben Geplaatst: 27 oktober 2010 Geplaatst: 27 oktober 2010 Ja nu is het duidelijk:p Als hij onder lokale verdoving wordt geholpen dan zijn ze meestal zo weer de oude Soms kan het wel even duren eer ze weer gaan etenNou Succes met je Mannetje Hopelijk is hij niet te beledigd:yes:
roomie Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2010 haha nee hoop het niet, hij is ook niet van mij dus, maar we hebben HEM net weggebracht.ik vanalles mee zeggen ze ja dat had niet gehoeven hoor maar heb zn eten en hooi en witlof en bakjes en deken achtergelaten dus ohhh bij deze sorry momo, haha en dan ''ontmannelijk'' ik hem nog hahah maar hij zal er alleen maar blijer van worden:D:D
jrjsieben Geplaatst: 29 oktober 2010 Geplaatst: 29 oktober 2010 En is het inmiddels een exram En hoe gaat het met hem
roomie Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2010 he bedankt voor je berichtje we gaan hem om elf uur ophalen( bij de konijnenopvang) ben benieuwd, ga straks even wat lekkers halen in de winkel wat witlof mischien 1banaan houden mijn konijnen hier ook van,
Aanbevolen berichten