Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Er liggen een paar kleine gewone keuteltjes. En wat nattere keutels..

Dat ging gisteren toch ook zo? Eigenlijk moeten we (nou ja, jij/Starligt) zorgen dat het nu een stijgende lijn blijft ipv dat we morgenmiddag weer zitten.. Gisteren, vanaf het moment dat het beter ging, wat heb je toen gegeven, gedaan? Wat heeft ze toen gegeten?

• Reacties 203
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ja,gisteren was het ook zo. Ik heb haar toen niets anders gegeven. Alleen hooithee ververst. Omdat ik had gehoord dat ik d'r alleen op water en hooi moest zetten.

Geplaatst:

Hoeveel..Elke keer als mama of ik gaan kijken(Ik kijk sowieso om elk half uur) Zat ze hooi te eten.. zou niet weten hoeveel.. En gisteren ging ik even bij d'r zitten en toen bleef ze ook de hele tijd hooi eten.

Geplaatst:

Met d'r eetlust is dus niks mis, dat scheelt dan. Pff, ja, dan zou ik het ook niet weten, zorgen dat ze zo veel mogelijk hooi eet.. Maar dat doet ze dus al wel.. Misschien dat je protexin zou kunnen gaan geven, dat zal sowieso geen kwaad kunnen denk ik? Iemand anders daar nog een idee over?

Geplaatst:

icon1.gif peterselie werkt perfect tegen diarree

Ik las op de site dat peterselie de darmwerking verbeterd. Tinky was al drie dagen aan de diarree/ zachte plak poep. Nou heb ik haar gisteren twee takjes gegeven en vanmorgen geen plakpoep meer. en ze vinden het allebij super lekker.

Dit kwam ik nog tegen op deze site

Is misschien een idee

Geplaatst:
Met d'r eetlust is dus niks mis, dat scheelt dan. Pff, ja, dan zou ik het ook niet weten, zorgen dat ze zo veel mogelijk hooi eet.. Maar dat doet ze dus al wel.. Misschien dat je protexin zou kunnen gaan geven, dat zal sowieso geen kwaad kunnen denk ik? Iemand anders daar nog een idee over?

Ik weet niet of je erover heen hebt gelezen dat het konijn was gebeten door een teek

Geplaatst:

Geen goed idee lijkt me dat. Je weet niet of het konijn eerder peterselie heeft gehad en hoe het daar dus op reageert, en ten tweede zou ik nu juist geen groenvoer geven.

Geplaatst:
Ik weet niet of je erover heen hebt gelezen dat het konijn was gebeten door een teek

Wat is het verband tussen Dollie's reactie en jouw reactie dat het om een tekenbeet gaat???

Geplaatst:

Stampy, je moeder is vast heel lief, maar als ik eerlijk mag zijn denk ik dat je in dit geval haar adviezen beter niet kunt opvolgen. Ze wil je beestje niet naar een DA brengen maar weet zelf niet wat ze moet doen, dat is erg jammer.

Geplaatst:

OkĆØ,geen beschuit dus. Peterselie/selderij..wel of niet? Ik kan een klein stukje proberen?..

@Rian: Nee,ik had ook zoiets: een konijn is anders dan een mens qua eten. Dus ik dacht,ik vraag het hier maar gewoon,dan weet ik het wel zeker.

Geplaatst:

als mijn konijnen aan de diaree zijn geef ik ze petaselie of selderij

dit helpt goed tegen diaree verder moet je haar goed hooi voeren

je moet niet zomaar dingen door het water doen bij een konijn

dierenwinkels hebben vaak niet eerst verstand van konijnen

Geplaatst:

Feline heeft ook wel eens een teek op haar oor gehad, die notabene door de dierenarts verwijderd is (omdat we daar toevallig waren hoor, ik ga niet voor een teek naar de dierenarts :P alhoewel.. durf 'm zelf ook niet weg te halen! :|:$) en nooit klachten gehad.. Dat zegt ook niet alles natuurlijk.. Maar diarree door een tekenbeet? Lijkt me niet echt een oorzaak?

Geplaatst:

Leek mij ook geen oorzaak. Maar goed,je gaat alles gewoon bij langs. En dat is het enigste. Starlight heeft ook wel vaker teken. Nooit iets aan de hand geweest.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .