Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi.

Ik vraag me af of het normaal is dat een konijn rond deze tijd van het jaar nog verhaard.:info:

Onze babs is ontzettend aan het verharen en dat vindt ik gek omdat het al best koud aan het worden is.:neutral:

Ze is verder goed gezond eten en drinken en zo doet ze ook gewoon goed.

groetjes Tamara. :love:

Geplaatst:

Ibi verhaard nu ook nog hoor. Volgens mij kan dat helemaal geen kwaad.

Geplaatst:

Het is volgens mij zelf de bedoeling dat ze rond deze tijd gaan verharen. Naar hun wintervacht!

Mijn 3 voedsters zijn ook volop aan het verharen. Hier voor hadden ze hun zomervacht nog, waarschijnlijk wordt die nu ingeruild voor een mooie, dikke wintervacht!:mdr:

Geplaatst:

O oke maar het is toch gek eigenlijk dat ze gaan verharen om een dikkere vacht te krijgen dan.

Maar iig bedankt dan hoef ik me geen zorgen meer te maken want dat deed ik nog al omdat ik dacht dat ze het dadelijk misschien koud gaat krijgen omdat ze zo verhaard..

Geplaatst:

Ja, volgens mij is dit zo, omdat de nieuwe vacht er gewoon onder gaat groeien en de oude vacht er uit duwt. Weet dit niet zeker, denk zelf dat het zo is. Als ze eenmaal verhaard zijn, zal de vacht nog wel dikker worden.:yes:

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat mijn andere nijnen al lang klaar zijn met verharen en dat Ibi hier dus iets later mee is.

Maar zorgen maken is echt niet nodig hoor.

Geplaatst:
Ja mijn voedster gaat nu ook erg verharen

Ze zitten buiten

Ik maak me toch wel zorgen dat ze dadelijk geen dikke wintervacht heeft:bounce:

Ja idd ik ook omdat het nu kouder wordt en ze nu pas gaat verharen.

Geplaatst:

Mijn Dibbes is al sinds begin september aan het verharen...... Echt dikke plukken kon ik eruit trekken. En hij is er nog steeds niet doorheen.. moet nog elke dag stofzuigen :P Maar hij is er nu wel bijna doorheen denk ik. Heeft wel lang geduurd......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .