Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal!

zoals ik al in t vorrige topic vermelde heeft/had brutus oormijt, we waren er heel snel bij dus was nog maar in een begin fase.

voor de behandeling heeft hij (en willy die nog nergens last van had) een pipet stronghold gekregen. (plus 1 over een maand) daarbij hebben ze oordruppels/zalf gekregen 'surolan' brutus moet een week lang 2x per dag de druppels en daarna gedurende 4 weken 1x per week. willy moest 2 dagen 2x per dag en gedurende 4 weken 1 x per week.

nu is mijn vraag: is dit niet wat veel 2 x per dag een week lang aangezien ze ook al stronghold hebben gehad?? daarbij die druppels in zijn oor vinden ze vreselijk! ze gaan dan nog meer kopschudden en krabben en likken.. resultaat de oren en poten zijn helemaal vettig van die druppels. wordt dit als de behandeling is gestopt gewoon weer normaal?

brutus heeft trouwens geen jeuk meer dus t werkt wel gelukkig!!(ja alleen als de druppels er net in zijn) vroeg me alleen af of 2 x per dag 7 dagen lang niet wat veel is aangezien ze die stronghold ook gehad hebben.

bedankt alvast!! (sorry misschien beetje stomme vraag)

Geplaatst:

ik heb een fout gemaakt: willy moet gedurende 4 dagen lang 2x per dag ipv 2 (en daarna 4 weken 1x per week) (brutus wel 7 dagen 2x per dag en dan 4 weken 1x per week) ik vraag dit eigenlijk omdat ik ze liever niet onnodig vol stop met medicijnen terwijl het met minder ook kan.. dat lijkt me ook niet goed.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .