Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

ik heb de fora rondgekeken maar ik kan niet echt vergelijkbare symptomen vinden, dus ik heb maar een nieuwe discussie gestart.

Ik heb een dwergkonijn, een maand of 4 oud. Er is niet zo veel aan hem te merken, hij is levendig, blij als hij de kooi uit mag, rent rond, eet goed, ziet er goed uit, alleen begint hij zomaar uit het niets af en toe 'piepend' te ademen (lijkt misschien ook iets sneller dan normaal, maar dat vind ik moeilijk in te schatten). Ik kan er niet echt een patroon in ontdekken wanneer hij het doet, zou kunnen dat het nadat hij gerend heeft wat erger/vaker is (is misschien ook niet zo heel gek aangezien hij dan natuurlijk sneller ademt).

Ik kan eigenlijk niet goed vinden wat het zou kunnen zijn, en of het iets is om me zorgen over te maken. Ook omdat ik dus verder helemaal niets aan hem merk...

Hebben jullie een idee wat het kan zijn?

Dank je wel,

Groeten

Sander

Geplaatst:

Hmm ik zou er niet echt iets zinnigs van kunnen maken.

Heb je een konijnkundige dierenarts? Je kunt die altijd bellen om te vragen of hij weet wat het kan zijn.

En anders wilhelminapark in utrecht mailen of hun deze klachten iets zegt.

Bij de dierenarts langsgaan heeft denk ik niet veel zin, aangezien de klachten maar soms optreden. Zul je net zien als je daar bent dat hij het dan niet doet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .