Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeellpppp!!

Mijn konijn heeft veel te lange nagels en er zijn er nu al 2 uitgevallen!!!

Ze heeft steeds blooeeed!! dat is niet leuk!

Vandaag was ik met m'n konijn naar beneden gegaan en toen zag ik oppeens bloed op mijn shirt! ik keek goed en toen wist ik het! mijn konijn bloed weer...

Maar ik vind dit dus niet leuk want ik moest die shirt nog aandoen omdat het mijn pyama shirt is!! en toen zag ik welke nagel het was..

het is meestal een nagel die je niet zo goed kan zien (zo eentje die aan de zijkant van de poot zit..)

Heelppp!!

En oh ja:

Ik heb geen nagelschaar voor mijn konijn en het is te duur om naar de DA te gaan en ik denk dat we geen tijd hebben... nou eehmmm misschien wel..

Groetjes,

Sidney (Elia)

Geplaatst:

Waarom begin je aan een konijn als je niet eens geld hebt om naar de dierenarts te gaan?

In de meeste dierenwinkels kunnen ze ook wel de nagels knippen van je konijn. Dat is de enige oplossing hiervoor.

Ik heb medelijden met je konijn, hij heeft nu onnodig pijn, dat had niet gehoeven als jij beter had opgelet en eerder actie had ondernomen.

Geplaatst:

Het enige dat helpt tegen lange nagels is die te knippen.

Je hoeft daarvoor niet naar de dierenarts, maar je hebt best wel een nagelschaartje speciaal voor dieren.

Vraag iemand om het konijntje goed vast te houden en knip de nagels, alles wat uit het haar uitsteekt, mag je afknippen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .