jrjsieben Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Ik snap niet wat mijn konijnen nou zo lekker aan karton vinden :beurk: Ik heb een grote doos met gaten erin gemaakt die kan ik maar even onder toezicht in de ren zetten:bounce:Vooral de ram die eet er alleen maar vanDe voedster vindt het leuk om erin te kruipen en op te springen en eet soms en stukje Zijn er meer konijnen die gek zijn op karton Ze krijgen genoeg te eten :he::he: hahahahahahahAl zou je denken van niet
Nouk Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 hahha jaah de mijne ook!!! hij vind het zelfs lekkerde dan gedroogd brood:beurk: hihi
Lianne22 Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 willy wordt helemaal wild van karton! maar niet om t op te eten maar meer om het in zoveel mogelijk snippers te verscheuren. haha een hele leuke bezigheid vind ze het. binnen no time is de doos geen doos meer en kan ik opruimen.
jrjsieben Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2010 Ja al slopen ze de hele doos maakt me niet uit zet wel weer een andere neerMaar maak me zorgen dat hij teveel binnen krijgt:$ willy wordt helemaal wild van karton! maar niet om t op te eten maar meer om het in zoveel mogelijk snippers te verscheuren. haha een hele leuke bezigheid vind ze het. binnen no time is de doos geen doos meer en kan ik opruimen.
Laura1984 Geplaatst: 20 oktober 2010 Geplaatst: 20 oktober 2010 Hier krijgen ze ook regelmatig een kartonnen doos om op of onder te zitten. Van tijd tot tijd knagen ze hier ook flink aan. Als het té erg wordt en ze het echt op eten, pakken we het meestal gewoon af, als ze te veel binnen krijgen is inderdaad niet goed. Iets anders dan afpakken werkt hier namelijk niet.
jrjsieben Geplaatst: 20 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2010 Ja inderdaad afpakken:bounce:Maar de voedster vindt het zo leuk We gaan maar een soort huisje van stevig hout maken waar ze in en uit kan in de ren om te spelen
Aanbevolen berichten