jojolene Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Hallo allemaal!Ik ben nieuw hier op het forum! en ik heb meteen een vraag.ik heb nu al 2 jaar een blauwoogpool uit een opvang. ze is harstikke lief en zacht aardig.Bij mij zit ze buiten in de ren met mijn andere konijn die ook uit een opvang komt. Ze mogen elkaar harstikke graag( denk ik).Maar ik heb het idee dat ze een beetje en zwakke gezondheid heeft. Ze is ook kleiner dan de normale pooltjes en ze snuift een beetje van wege haar platte neusje. ze is ook niet meer zo actief als vroeger.Ik het het idee dat ze gewoon een zwakkere gezondheid heeft. Daarom denk ik dat ik haar naar binnen moet doen. Maar ik zelf vind ik dat konijnen buiten moeten zitten zo als het hoort. Ik wil van de week naar de dierenarts om haar helemaal te laten onderzoeken.Maar ik wilde graag weten wat jullie vinden. Groetjes Jolene
mystique Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 Welkom op het forum. Tja, wat is zoals het hoort? Ik, en velen met mij hier op de site, hebben binnenkonijnen, die even gelukkig en gezond zijn als konijnen die buiten zitten. Ik zou inderdaad eerst eens langs de dierenarts gaan, even laten nakijken of ze niets mankeert. Want als ze ziek, of zwak is, is in huis halen een goed idee. Heeft ze een vriendje? Zeker als ze buiten zit, zal een vriendje haar afleiding en warmte geven.
jojolene Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2010 oow sorry.... Ja ik ze zelf het liefste gewoon buiten. Maar ze heeft als sinds dat ze bij me is een vriendje waar ze mee kan opschieten. maar ik denk dat ik even moet afwachten wat de DA zegt...
Dollie Geplaatst: 16 oktober 2010 Geplaatst: 16 oktober 2010 ALS je haar naar binnen haalt, zou ik haar vriendje ook mee verhuizen als dat mogelijk is.. Ik denk dat konijnen zowel binnen als buiten gelukkig kunnen zijn, maar een vriendje is daarbij wel erg belangrijk. Daarbij kan het voor haar gezondheid wel beter zijn om binnen te zitten. Maar da's dus even afwachten wat de dierenarts zegt.
jojolene Geplaatst: 16 oktober 2010 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2010 Ik denk dat bij mij ook het probleem is dat ik niet zoveel ruimte voor ze heb binnen.. wel voor tijdelijk maar dan wordt het zo een kleine standaard kooi en dat vind ik zo zielig. En haar vriendje is best wel wild hij heeft altijd zijn eigen wil gehad. Voor hem denk ik echt dat hij ongelukkig wordt dan, maar zij kan wel binnen. Ik moet gewoon even de dierenarts afwachten..Bedank voor jullie reactiesJolene
Esjes Geplaatst: 17 oktober 2010 Geplaatst: 17 oktober 2010 Ik zou je konijntjes niet opsplitsen. Dus of samen binnen of samen buiten.Je kan ze ook bv 1 winter binnen halen, en als het dan beter gaat in het voorjaar/zomer terug buiten plaatsen. Als ze dan aangesterkt is kan ze hopelijk volgende winter wel buiten.Idd even afwachten wat de DA zegt
Aanbevolen berichten