Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:(pluche heeft e cuniculi

da dacht eerst middenoorontsteking, maar neen hoor, duidelijk e cuniculi

hij valt om, kan pipi niet meer ophouden en heel de kop zit scheef

vorige week was er nog niks aan de hand:erf:

hij wordt nu behandeld bij konijnkundige dierenarts

zo droef, normaal mag hij hele dag rondhuppelen in de tuin en nu zit hij in zijn hokje binnen

vanaf wanneer zou ik resultaat moeten beginnen zien met de medicatie?

twee weken? een maand?

grroetjes

Geplaatst:

Ik heb zelf gelukkig geen ervaring met E. Cunuculi, maar lees hier regelmatig dat de behandeling er een is van een heel lange adem. Zeker enkele maanden. En ik dacht dat het ook per konijn nogal kon verschillen. De behandeling is niet altijd succesvol.

Ik hoop dat je konijn opknapt!

Hopelijk reageren er wat forummers die er zelf ervaring mee hebben.

Geplaatst:

Mijn ene konijn is na een maand van behandelen overleden; hij is in die maand alleen maar achteruit gegaan. Mijn andere konijn heb ik in totaal zes weken behandeld, na een week of twee zag ik echt duidelijke verbetering. Hij had echter geen scheef koppie, hij had alleen urinebrand. Hij is volledig hersteld.