Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Puk heeft een beetje diarree gehad, maar verder zitten der ook normale keutels tussen.

Mag je een pas gecastreerde konijn oppakken of is het beter om het even te laten ??

Geplaatst:

Als je voorzichtig bent kan je hem gerust oppakken, vaak moet dat ook omdat er dwangvoer gegeven wordt indien een konijn niet uit zichzelf eet. Hier bij Fluffie hebben wij ook dwangvoer moeten gebruiken en haar dus een paar keer per dag moeten oppakken.

Geplaatst:

O oke, ben zo bang dat ik hem pijn doe ofzo ?

Hopelijk begint hij ook snel biks te eten want zoveel is der niet gegeten, en ook niet gedronken......

Maar hij heeft wel witlof gegeten gelukkig, maar heeft ook diarree gehad.

Moet ik hem dan anders oppakken, of op een bepaalde manier controlen ?

Geplaatst:

Misschien als hij languit ligt kan je de wond bekijken. Ik draaide Fluffie meteen op haar rug want dan kwam ze in een soort trance en bleef ze rustig liggen en kon ik de wond goed bekijken en tevens dwanvoeren en medicatie geven.

Geplaatst:

Hihi Puk zal helaas niet in een soort trance gaan waardoor het lukt.

Ik denk zelf dat het oppakken wordt.....

Nou is hij in iedergeval niet zo groot dus dat scheelt dan wel weer, de DA heeft mij geen dwangvoer meegegeven dus hopelijk gaat hij zometeen eten en drinken.

Geplaatst:

Hij heeft zojuist net een beetje hooi gegeten, Nu zit hij in een hoekje volgens mij is hij moe.

Maar ik blijf nog wel voorlopig wakker om het in de gaten te houden anders gaan we inderdaad biks met water mengen.

Geplaatst:

Jawel dat heeft hij meegekregen, daarmee moeten we morgen beginnen want voor vandaag heeft hij het al gehad bij de DA.

Hij heeft zojuist net een stukje appel gehad, dat was meteen smullen !!

Geplaatst:

Voor het slapen heeft hij alsnog wat bik gegeten, alleen het drinken schiet niet op dus heb vanmorgen een bakje water erin gezet '' het flesje hangt der ook nog '', Maar hij heeft wel wat gedronken uit het bakje gelukkig.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .