pluis04 Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 ik had een vraag kunnen in een vervoersbox twee konijnen zitten ik moet over 2 weken met mijn 2 konijnen en 1 kat voor inenting en ik heb maar 2 vervoersboxen de konijnen zitten ook bij elkaar in een hok maar daar hebben ze natuurlijk veel meer ruimte in anders moet ik nog even een vervoersbox bij halen maar wil ook geen dure want het is maar voor 1 keer per jaar want in het voorjaar hoeft mijn kat nog geen inenting dus dan hebben ze allebei een eigen hokje
Dollie Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Ik zie dat je net al reageerde in het topic van Jrjsieben, daar staat een uitgebreid antwoord op je vraag..
mystique Geplaatst: 13 oktober 2010 Geplaatst: 13 oktober 2010 Drie van mijn konijnen moesten om inentingen gaan, de vierde was nog goed. Dus toen heb ik ze alledrie in dezelfde draagmand gestopt, het was krap, maar het ging prima. Met vier tesamen heb ik het nog niet geprobeerd. Dat zal, denk ik, niet lukken.
Aanbevolen berichten