Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi!

Ik heb wat probleempjes met puckie die al een langere tijd spelen. Maar ik dacht eerlijkgezegd dat het wel wat weg zou trekken, nou niet dus!

Het begon allemaal met een wondje op haar pootjes bij de nageltjes om precies te zijn

ik heb er een foto van: rabbitm-albums-puckie-haar-pootje-picture22960-de-linkerkant.jpg

Deze foto is alleen iets ouder en het is nu iets erger. Er groeien wel weer kleine haartjes op. Hetzelfde geld voor haar rechter onderpoot. Daar zit een rond plekje van ong. 1 cm doorsnee. Ze "kluift" als het waren aan haar pootjes. En dan hebben we het nog niet gehad over haar linkervoorpoot. Daar begint het ook al een "beetje" echt heel weinig eigenlijk. Ik ben het in de gate aan het houden. En heb het net schoongemaakt met afgekoeld uitgekookt water. (dit vond ze niet leuk:he:) Ze eet en drinkt goed.

En is eigenlijk gewoon gezond. Weten jullie hier raad met en wat moet ik doen, ik ben namelijk een beetje radeloos. Ik kan er moeilijk een pleister op plakken :he::P

(als jullie meer willen weten gewoon vragen hé)

Groetjes :bounce:

Geplaatst:

Ik zou hier eens mee langs de dierenarts gaan.

Ik denk dat het belangrijkste is dat je er achter komt of ze bijt omdat ze er last van heeft, of omdat ze er last van heeft omdat ze er aan bijt. Een dierenarts kan uitsluiten of het een probleem met haar huid is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .