Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds vorige week Puk erbij

Nou wil ik hem zoiezo laten castreren, maar hij zal eerst moeten aansterken.

Dat lukt prima hij eet goed en drinkt goed en hij is ook al aangekomen !

Nou wil ik een afspraak maken voor maandag...

voor A.s maandag is dat niet te snel i.v.m aansterken ???

Als het te snel is dan wachten we met de castratie natuurlijk

Zodra de castratie gebeurd is en de periode is voorbij totdat hij gekoppeld kan worden, wordt hij ook gekoppeld dus hij zal zoiezo niet alleen zitten

:love:

Zodra Puk gecastreerd is wordt het sproeien dan ook minder, want Puk sproeit nogal graag op onze kleed '' die nu is weggegooit '', we hebben nu een grote kleed/laken voor ze op het laminaat liggen als ze los lopen, zodat ze erop kunnen springen en daarop kunnen ze gewoon hun gang gaan want die kan in de wasmachine en Puk zelf loopt nog niet graag op het laminaat :mdr:... daarintegen zijn de anderen nijnen helemaal gek op het laminaat, vooral het glijden vinden ze leuk

:party:

Maar goed, als Puk gecastreerd is waarmee moet ik rekening houden ???

Ook i.v.m bodembedekking, los laten lopen, verzorging etc...

Geplaatst:

Ik heb even de DA opgebeld en we wachten zoiezo nog even 1 á 2 weken, verder zullen we zijn gewicht nog goed in de gaten houden en als het net zo goed blijft gaan zoals nu kunnen we volgende week bellen om een afspraak te maken.. :D

Geplaatst:

blij dat puk het zo goed heeft bij jou!! wel zonde van je kleed daarintegen:bad: haha.

als het goed is gaan rammen minder of zelfs niet meer sproeien, maar (volgens mij) is er wel een kans dat ze het wel blijven doen.

zoals je weet was brutus gister onder het mes, waar wij op moesten letten is dat hij wel ging eten gelijk (hij at meteen) de wond regelmatig controleren, erop letten dat hij niet aan de wond gaat bijten..en handoeken als bodembedekking. (en je krijgt nazorg medicijnen mee)

dat laatste vond ik wel een punt want dat betekent dat hij alleen in zijn bench zit en niet echt bewegings vrijheid heeft (ga niet de helekamer in de handoeken leggen).. aangezien brutus zelf nergens last van leek te hebben heb ik wel al los laten lopen in de serre en gezorgd dat de vloer dan wel helemaal schoon was i.v.m. met de wond..en erop letten dat hij niet te wild wordt en rare sprongen gaat maken..weet niet of dat kwaad kan maar toch.

veel succes als puk zometeen is aangesterkd!! komt vast goed!!

Geplaatst:
blij dat puk het zo goed heeft bij jou!! wel zonde van je kleed daarintegen:bad: haha.

als het goed is gaan rammen minder of zelfs niet meer sproeien, maar (volgens mij) is er wel een kans dat ze het wel blijven doen.

zoals je weet was brutus gister onder het mes, waar wij op moesten letten is dat hij wel ging eten gelijk (hij at meteen) de wond regelmatig controleren, erop letten dat hij niet aan de wond gaat bijten..en handoeken als bodembedekking. (en je krijgt nazorg medicijnen mee)

dat laatste vond ik wel een punt want dat betekent dat hij alleen in zijn bench zit en niet echt bewegings vrijheid heeft (ga niet de helekamer in de handoeken leggen).. aangezien brutus zelf nergens last van leek te hebben heb ik wel al los laten lopen in de serre en gezorgd dat de vloer dan wel helemaal schoon was i.v.m. met de wond..en erop letten dat hij niet te wild wordt en rare sprongen gaat maken..weet niet of dat kwaad kan maar toch.

veel succes als puk zometeen is aangesterkd!! komt vast goed!!

Hehe ja het is een optie om je hele woning onder de handdoeken te legeen natuurlijk :P !!

Zo te horen gaat het met brutus na de castratie goed ?

Iedergeval bedankt voor de tips !

Geplaatst:

ja zeker gelukkig wel de medicijnen geven vind hij alleen niet het fijnste moment van de dag haha maar t moet maar ff.. veel succes met je nijnen! bij puk komt t ook vast goed

Geplaatst:

Zo, zojuist net de DA opgebeld voor een afspraak te maken voor Puk.

de 18e wordt Puk gecastreerd tot die tijd kan hij nog genieten van zijn mannelijkheid hihih :P

Vindt het toch wel zielig maar hij zal erna veel lol hebben met zijn nieuwe maatjes :D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .