Kirsty Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Vandaag bij een dierenartsenpraktijk in Made kostprijs opgevraagd voor een castratie. Kosten zouden voor een gemiddeld konijn op ongeveer €90 uitkomen. Lijkt me erg duur, dus ik vroeg me af of iemand een goedkopere dierenarts weet in de buurt van Roosendaal?
Amatjuh Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 En gaat dit om een castratie van een ram of van een voedster?Belangrijkste is (tenminste in mijn ogen) dat een dierenarts konijnkundig is. Als hij dan goedkoop is, dan is dat meegenomen, maar ik betaal liever wat meer voor een dierenarts die zich heeft toegelegd op konijnen dan goedkoop uit te zijn en problemen te krijgen.Hier is een lijst met konijnkundige dierenartsen http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.html
Lianne22 Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 mijn DA staat ook op de lijst en ik betaal 95,50 incl nazorg dit is dan wel voor een groot konijn boven de 5kg volgens mij anders was t 86,50.. ik zou idd ook kijken naar konijn kundige dierenarts..dan ff sparen?
Lieke Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 Er zit een konijnenasiel in Roosendaal, misschien dat je bij hen eens kunt informeren naar welke dierenarts zij gaan met hun konijnen. Ik kan me niet voorstellen dat het hier 95,- euro kost en ze zullen ook wel konijnkundig zijn als ze zoveel castraties uitvoeren.
Aanbevolen berichten