Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een tijd geleden heb ik met Stimpy een hele 'snotgeschiedenis' gehad. Van alles geprobeerd, uiteindelijk vanaf gekregen door duplo injecties. Nu begint hij weer te niezen en zie ik af en toe plakpoep. Moet ik me zorgen maken? Kan de snot weer terug komen? Hij heeft verder geen vieze neus, geen onstoken oogjes alleen een natte neus.

Kan het terug zijn of is het gewoon een gevoeligheid. Ik geef nu sinds kort protexin erbij ter ondersteuning...

Zoals jullie misschien wel weten gaan ze naar een ander huis, ik heb al iemand met een groot weiland met 13 andere konijnen gevonden die ze wil overnemen maar ik durf het zo nog niet aan en wil ook niet dat de andere konijnen besmet raken...!

Geplaatst:

Ik zou er wel even mee heen gaan denk ik.. Mijn dame heeft een maand of twee geleden ook snot gehad, kwam er relatief makkelijk vanaf maar niest nu dus weer, en weer vieze voorpootjes.. Zij zit nu weer aan de AB in overleg met de DA.

Geplaatst:

Ja, mijn DA is gelijk met een duploinjectie begonnen, toen kwam ik voor de tweede injectie bij een andere DA (zelfde praktijk, maar andere DA) vijf dagen later en in eerste instantie knapte ze op van de duploinjectie maar de dag voor de tweede injectie begon ze weer te snotteren enzo, de andere DA vond het effect niet genoeg en heeft toen voor Enrofloxoral gekozen. Toen was ze er ook vrij vlot vanaf.

Inmiddels krijgt ze alweer bijna een week Enrofloxoral, leek eerst wel te werken maar gisteren heb ik haar toch weer een aantal keer horen niezen.. Dus weet het nog niet. Als het inderdaad niet werkt, krijgt ze straks weer duplo.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .