Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ging net even kijken bij Reusje en voelde bij haar oogje dat ze aan het tranen is dus heb ik het even bekeken. Der kwam geen viezigheid uit maar het traande alleen.

Heb voor de zekerheid het oogje wel even schoon gemaakt.

Ze heeft Snot waaraan ze nog aan een AB zit ''bactrimel'', het is wel stukken minder maar nog niet helemaal over.

Morgen gaan alle Nijntjes mee naar de DA voor de vaccinatie, bij reusje is het nog niet zeker of ze gevacineerd wordt i.v.m Snot, maar ze wordt wel gecontroleerd etc..

Het tranend oogje wat zou het kunnen zijn ?

Geplaatst:

Traanoogjes kunnen o.a. veroorzaakt worden door problemen met het gebit of in de mond, bijv. haakjes op de kiezen. Vraag dus in elk geval of ze eventjes naar Reusjes kiezen kunnen kijken.

Succes morgen!

Geplaatst:
Traanoogjes kunnen o.a. veroorzaakt worden door problemen met het gebit of in de mond, bijv. haakjes op de kiezen. Vraag dus in elk geval of ze eventjes naar Reusjes kiezen kunnen kijken.

Succes morgen!

Doen ze dat gewoon op het konijnenspreekuur morgen of moet je er normaal een apparte afspraak ervoor maken ?

Neem aan dat ze dat morgen ook wel even doen hé?

Geplaatst:

En ''als'' ze haakjes zou hebben op de kiezen wat gaan ze dan precies doen ?

En is het niet schadelijk om der vannacht nog ermee te laten zitten ?

Ja sorry met haakjes heb ik geen ervaring vandaar de vragen :P

Geplaatst:

Ik neem aan dat ze dat wel even kunnen doen hoor! Ik vraag bij de entingen altijd of ze nog even naar de kiesjes kijken, als de DA het al niet uit zichzelf doet. Weet ik ook hoe die ervoor staan.

Bij haakjes zitten er letterlijk haakjes op de kiezen, die zijn dan niet goed afgesleten. Dit kan in het tandvlees of in de tong gaan prikken, maakt kauwen moeilijker. Vaak merk je ook dat ze minder/anders eten, bijv. geen brokjes meer. Natuurlijk is het zaak dat hier wat aan gebeurt, maar ze kan er gerust nog wel een nachtje mee door hoor, zeker als ze niet slecht eet en er verder niks is.

Als ze haakjes heeft, moet ze onder narcose en dan worden de haakjes weggeveilt.

Geplaatst:
Ik neem aan dat ze dat wel even kunnen doen hoor! Ik vraag bij de entingen altijd of ze nog even naar de kiesjes kijken, als de DA het al niet uit zichzelf doet. Weet ik ook hoe die ervoor staan.

Bij haakjes zitten er letterlijk haakjes op de kiezen, die zijn dan niet goed afgesleten. Dit kan in het tandvlees of in de tong gaan prikken, maakt kauwen moeilijker. Vaak merk je ook dat ze minder/anders eten, bijv. geen brokjes meer. Natuurlijk is het zaak dat hier wat aan gebeurt, maar ze kan er gerust nog wel een nachtje mee door hoor, zeker als ze niet slecht eet en er verder niks is.

Als ze haakjes heeft, moet ze onder narcose en dan worden de haakjes weggeveilt.

Oke.

Ja ze heeft net nog biks gegeten, dus blijf het zoiezo in de gaten houden.

En morgen de DA even erop aanspreken inderdaad, hopelijk lukt het met reusje omdat ze zo groot is.

En ze heeft het totaal niet op de DA...

Oeioei dat wordt nog wat!

Geplaatst:
Hier traant gerrit ok wel eens als hij gegraven heeft, of als het hard waait.

En de kiezen zijn gister nog nagekeken en er was nks loos...

Hier zitten ze allemaal binnen maar ze graaf wel eens, zal alsnog morgen even der gebitje laten controleren voor alle zekerheid

• 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .