_x_Catherine_x_ Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Eergisteren heb ik een bolletje ontdekt op het lijfje van Toby en sindsdien laat het mij niet meer los...Hij schijnt er wel totaal geen last van te hebben. Hij eet ook goed en is super actief. Iemand die hier ervaring mee heeft of hiermee raad weet?Hij is amper 2 maand oud dus vraag me af wat dit kan zijn.
Von Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 He wat vervelend.. Waar zit het bolletje en is Toby onlangs nog geënt?
tatjeee Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 is het een vrouwtje ? heeft die het onder de buik want anders kan het ook een tepel zijn en is die hard dan kan het een een keutel zijn die blijft vast plakke of een korstje anls ik jou was dan zou ik het in de gaten houde groeit die dan kan het namelijk een tumor zijn drm hou het in de gate gr tatjee
Gast Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Woont je konijntje buiten of binnen, en is het een rammetje of een voedster? Gezien de naam gok ik op een ram;) Waar zit het 'bolletje' precies, en hoe voelt het? Zit het vast, kun je het bewegen, is het groot, of klein, en hoe reageert Toby als je er aan zit? Zit het óp de huid, of eronder?
Mels Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Het is al even geleden dat dit bericht geplaatst is.. maar ik zie het nu pas.Ik heb zojuist een soortgelijk bericht geplaatst.Hoe is het verder gegaan met dit konijn?
Aanbevolen berichten