xxxsandra1980xxx Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Hallo BB-ers. Ik heb 2 nijnen; ex-ram van 11 maanden en een voester van 10 weken.Ik heb al 3x gezien dat mijn voedster een schokkende bewegen maakt. Net alsof ze de hik heeft maar dan sneller en met regelmaat. Dit zo'n 5x achter elkaar en dan houdt het op!Bij mijn ram heb ik dit 1x gezien, maar alweer een hele tijd geleden.Is dit de hik (ik hoor namelijk niks) of moet ik me zorgen gaan maken?
IllusterDuo Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Ons Duo doet dit allebei dagelijks zo lang we ze hebben...dus ik neem aan dat het geen kwaad kan eerlijk gezegd. Ze verkeren in ieder geval in prima gezondheid.
Amatjuh Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Doen ze dat tijdens het eten? Dan betekend dat ze het erg lekker vinden Het is vooral de achterkant wat schokt als het goed is.Hier doen ze het allemaal als ze biks en groenten krijgen.
Von Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Ik vraag mij dat ook af mijn Sam heeft dat ook al sinds ik hem heb, alleen lijkt het bij hem meer op spiertrekkingen (heel klein) en dan vooral aan de achterkant
Mexflex Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Mijn nijnsels doen dat ook hoor. Ik weet dat ze het doen tijdens het eten, als ze iets heel lekker vinden. Wat het nut ervan is weet ik ook niet.
xxxsandra1980xxx Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Geplaatst: 24 september 2010 Ze doet het met heel haar lichaam en ze doet het als ze op het toilet zit....
Amatjuh Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Daar heb ik nog nooit eerder van gehoord, met heel het lichaam en ook als ze op het toilet zit. Misschien toch even langs de DA?Het is wel bekend dat ze dit met de achterkant van het lichaam doen als ze iets eten wat ze erg lekker vinden.
xxxsandra1980xxx Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 Ik ga dalijk naar de dierenarts voor algehele controle omdat dit een nieuw konijn is. Hij deed het vandaag weer terwijl hij niet op het toilet was en niet aan hete eten was.
Amatjuh Geplaatst: 27 september 2010 Geplaatst: 27 september 2010 Vreemd.. ik ben benieuwd wat de DA ervan zegt.Succes dadelijk!
xxxsandra1980xxx Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 Dierenarts heeft de darmpjes gevoeld (ivm toiletverhaal) en dit voelde allemaal goed.Heb wat BDK achtergelaten omdat ze deze niet opeet. (coccidiose??)Verder was ze gezond, hartje, tandjes en longetjes in orde. Meteen geent. Krijg vanavond de uitslag van de BDK. Ben benieuwd....Maar die schokjes had ze nog nooit van gehoord.
Aanbevolen berichten