Marissy Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Afgelopen paar weken was mijn konijn aan het niezen, nu ben ik donderdag naar de dierenarts geweest en heb antibiotica meegekregen, wat ik tot vrijdag 2 keer per dag aan haar moet geven.Zaterdag is er bij die dierenarts ook konijnenspreekuur voor de inenting.Kan zij daar gewoon heen, ze niest niet meer.Woensdag heeft ze nog 1 keer geniest maar sinds gister heeft ze niet meer geniest.
Amatjuh Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Ze zeggen dat je het bij een konijn met lage weerstand beter niet kunt doen. Ik zou het zaterdag even door je DA laten beoordelen of ze weer beter is en of het kan. Ik neem aan dat je er sowieso heen gaat voor je andere konijn?
jrjsieben Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Als de weertand door ab omlaag is gegaan is het geloof ik beter van niet
RickyStardust Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Die van mij was ook aan het niezen en krijgt sinds maandag AB. Mij is ook afgeraden om te enten, dus ik doe het ook maar niet.
Mvrcarlaa Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Reusje heeft Snot, en als AB heeft ze Bactrimel.Mijn DA zei dat ik der gewoon kon meenemen, maar is dat wel zo slim ??
Dollie Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Een konijn dat op dit moment snot heeft of echt net heeft gehad, zou ik nu niet laten enten..
Mvrcarlaa Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Een konijn dat op dit moment snot heeft of echt net heeft gehad, zou ik nu niet laten enten.. Ik heb contact gehad met mijn DA, en ik kon reusje gewoon meenemen en zouden ze daar even kijken hoe en wat precies.En kan inderdaad zijn dat ze niet gevaccineerd wordt, verder zal ze wel gewoon gecontroleerd worden.
Dollie Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 (aangepast) Ik heb contact gehad met mijn DA, en ik kon reusje gewoon meenemen en zouden ze daar even kijken hoe en wat precies.En kan inderdaad zijn dat ze niet gevaccineerd wordt, verder zal ze wel gewoon gecontroleerd worden. Ik reageerde dan ook op de TS, ik weet dat jij het al overlegt hebt..... 24 september 2010 aangepast door Dollie
Mvrcarlaa Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Ik reageerde dan ook op de TS, ik weet dat jij het al overlegt hebt..... O sorry, dan heb ik even niet goed opgelet !
Mvrcarlaa Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Hier zijn ze zojuist net geweest.Reusje mocht gevaccineerd worden, en voor de rest is het goed gegaan...
Marissy Geplaatst: 27 september 2010 Auteur Geplaatst: 27 september 2010 ik heb haar niet laten inenten.moest wel met me andere konijn heen voor de inenting.ik zei wel dat ik me andere konijn niet mee had genomen omdat ze niest, de dierenarts zij dat ik daar goed aan had gedaan.
Aanbevolen berichten