Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een van mijn konijnen, laat sinds kort bijna elke dag een BDK liggen. Ik vind hem eigenlijk altijd op dezelfde plek en rond dezelfde tijd (ik vermoed als hij bezig is met zijn middagdutje). Het is niet zo dat hij teveel eten krijgt. De BDK's zien er normaal uit en hij heeft ook geen plakpoep.

Ik vind het vreemd en vraag me af of ik met hem naar de DA moet hiervoor, of dat hij gewoon te lui is om zijn BDK's op te eten als hij ligt te dutten.

Geplaatst:

Mijn nijn legde ook een tijdje blinde darm keutels, en deed er niks mee. na een paar dagen (is verschillend, bij mij 8 dagen) ging ze er van eten, maar niet alles. enja het is eigenlijk vanzelf overgegaan. Hopelijk heb je hier wat aan? succes!

Geplaatst:

Maar het tijdstip lijkt mij wat raar. Ik zou dan verwachten dat hij zijn BDK laat liggen vlak nadat hij gegeten heeft. Hij krijgt rond 8 uur 's ochtends eten, en hij laat zijn BDK liggen tussen 14 uur en 16 uur. Ook zou ik deze BDK's vaker verwachten. Hij eet nogmaal biks, maar eet ook heel veel hooi. Maar ik ga er niet vanuit dat hooi de oorzaak hiervan kan zijn.

Ik zal hem een paar dagen minder biks geven om te zien wat er gebeurd, maar het lijkt mij in dit geval geen logische oorzaak.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .