Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zaterdag is het dan weer zover, de nijntjes worden weer gevaccineerd !!!

De DA is hiervandaan 15 min reiden, maar ben altijd bang dat ze helemaal gestresst raken.

Ze gaan allemaal tergelijk mee natuurlijk en zullen in de auto ook naast elkaar staan ( p. reismand )

We gaan zo vroeg mogelijk zodat het ook z.s.m gedaan is.

Kan het kwaad die 15 min ??

Geplaatst:

Ik heb 2 konijnen, en het is ook ongeveer een kwartier rijden. Als ze in de reisbox zitten vinden ze het nog wel goed. Bij de dierenarts vinden ze mij veel interessanter dan de dierenarts. Als ze thuiskomen zijn ze een beetje chagerijnig, maar na wat witlof en andijvie is alles weer goed :D. Dus ik denk dat het geen kwaad kan die 15 min.

Geplaatst:

Ik rij 45 min met mijn konijnen naar de DA, omdat dat de dichtsbijzijnde konijnkundige DA is. 1 konijn raakt er altijd best gestresst van (hoort de DA aan de hartslag), maarja het moet toch en het is maar 2 keer per jaar. Als ze weer thuis zijn laat is ze lekker met rust en het trekt dan ook weer snel voorbij.

Ik geef ze wel altijd wat lekkers (SS of groenten) mee in de reisbox.

Geplaatst:

Dacht dat die van mij er even in bleef vandaag toen ze thuis kwam van de enting. Het ene konijn is gewoon stressgevoeliger dan het andere. Maar heb was groenten voor haar neus gelegd en toen begon ze uiteindelijk wel te eten en werd ze weer een beetje 'normaal'. het was ook wel warm in de auto maar deze DA was maar 5 min rijden...

Geplaatst:

Snuifje en Kenji hebben het vaker gemoeten, en dat ging helemaal goed...

Reusje is ook in de auto geweest toen we haar ophaalde 2u+ rijden, En dat ging ook prima, en naar de DA hier in de buurt ook en dat was 10 min rijden..

En toen we pluisje gingen halen zat ze 30min+ in de auto en dat ging hartstikken goed dus hopelijk zal het wel goed komen allemaal :D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .