bunny ranch chanty Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 Dit zijn een paar foto´s van de poep:Sorry voor de slechte kwaliteit (gemaakt met mobiel ). Dit is ontlasting wat een nhd zou krijgen door een te veel of verkeerd groen.Dit zijn geen platte blinde darm keutels.Vooral gras bij nhd kan dit veroorzaken.
Chani Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 aha dat vermoedde ik al wel, vandaar dat ik naar het gras vroeg.wat zou je adviseren BRC, de NHD niet meer op het gras laten?
Margot Geplaatst: 30 september 2010 Auteur Geplaatst: 30 september 2010 Bedankt voor jullie reacties!Dus dit zijn geen platte bdk´s? Zal ik haar niet meer op het gras laten?
bunny ranch chanty Geplaatst: 30 september 2010 Geplaatst: 30 september 2010 Vandaar dat ik vroeg welk groen zeg maar.De nhd hier kunnen inprinciepe ook niet meer dan 3 blaadjes gren verdragen per dag.En dan ook niet elk groen dit heb ik uitvoerig getest.Gras is hier echt een boos doenner, groen wat ze wel kunnen hebben witlof, aardbeienblad, peterselie, selderie, rucolla, krulsla wilgentakken en het groen. Maar dan nog maar 3 bladjes per dag naast hooi en bix.Jouw konijn zou ik zeker minderen in het groen en kjken of het opknapt.Ik heb er 2 die geen enkel groen kunnen verdragen die zitten op ss bix alleen, zijn ook geen hooi eters.( wel oudere dieren van 9 jaar)
Aanbevolen berichten