Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb Rambo net even op het aanrecht op een anti slipmat gezet om eens goed te kijken er is geen lap vlees weg althans het is meer een wondje... het grenst aan zijn oog maar zit er niet in...

Er zit een geel randje op ik heb het met gekookt water proberen zo veel mogelijk schoon te maken maar het gele randje zit nog een beetje vast.... moet ik dat maar gewoon laten zitten? vind het zo eng om dat eraf te trekken zometeen trek ik iets stuk.

het lijkt wel iets beter te worden... mocht het maandag niet heel erg verbeterd zijn heb ik om 9.15 een afspraak mocht het wel verbeterd zijn moet ik maandagochtend afbellen...

Geplaatst:

O brc ik heb ze nagels nagekeken maar die zijn vrij kort ik denk toch dat met de koppeling een wondje is onstaan ofzo..

Ja dat schoonmaken heb ik nu 2 keer gedaan tis nog een crime in je eentje met een vlaam van 10 kilo die niet stil wil blijven staan haha

Geplaatst:
ik heb het net weer schoongemaakt en het ziet er al een stuk beter uit, mm maandag maar gelijk die caf zalf vragen altijd makkelijk zoiezo denk ik

Met caf-zalf zal Cavasan bedoeld worden, denk ik.

Dit is een AB-zalf en wordt gebruikt bij oogontsteking.

Ik zou dit er niet zomaar zelf op gaan smeren, zonder dat een DA het oogje gezien heeft.

Niet ieder konijn kan Cavasan verdragen & er bijv. gezwollen oogleden van krijgen.

Geplaatst:

Ja ik ga ongeacht of het beter gaat of niet maandag heen met Rambo ben toch wel benieuwd wat het is... en dan kan ik kijken wat ze voorschrijven of hadden voorgeschreven....

Het geelachtige korstje is eraf het lijkt nu meer op een scheurtje het is rood het lijkt alsof het bloed maar het is gewoon open ik heb het net weer schoongemaakt...

Geplaatst:

Ja dan zal het een klein sneetje in de huid bij het oog zijn. Inderdaad van vechten ofzo. Dat het nu open is maar niet bloed en geen pus aanmaakt is een goed teken. Maar je DA kan je inderdaad het beste zeggen wat je er nu nog (of niet) op kan smeren.

Geplaatst:

Als er een wondje zit waar pus uitkomt, dan is de kans op infectie groot. Een DA kan meer uitsluitsel geven.

Maar ik lees net dat je vandaag naar de DA bent gegaan... Ben erg benieuwd wat daar uit is gekomen.

Verder is het belangrijk dat je nijn goed blijft eten, drinken en de gebruikelijke keutels laat rollen..

Sterkte

Geplaatst:

Sorry voor de late reactie, maar ik was dus idd naar de DA geweest en die vond het lijken op een wondje verder moet ik het even goed schoonhouden maar inmiddels is het al bijna over... verder geen medicijnen ervoor gekregen bedankt voor alle hulp!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .