Tatjana Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Ik kom net thuis en zie dit bij mijn vlaam Rambo.Moet ik direct naar een dierenarts de rest van de konijnen hebben het niet in ieder geval... Ik denk maak maar een foto krijg dit nooit uitgelegt.. sorry voor de wazige foto...
Esjes Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Ik heb er geen verstand van, maar zijn korstjes rond de ogen geen teken van syfilis? Zijn de geslachtsdelen schoon?
Tatjana Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Geplaatst: 17 september 2010 hij wil zich nu niet op laten pakken ga het zo nog is proberen... moet ik hiermee direct naar een dierenarts? en hoe kunnen ze dit krijgen?
Tatjana Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Geplaatst: 17 september 2010 het geslacht ziet er niet raar uit... verder nergens geen korstjes bij dat oog is het ook beetje pussig...
Amatjuh Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Is het maar aan 1 oog?Zijn je konijnen wel ingeent?
Tatjana Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Geplaatst: 17 september 2010 Ja ze zijn ingeeent nog geen maand geleden heb ik ze weer laten doen... omdat de dames erbij kwamen heb ik alles tegelijk gedaan...en het is maar aan 1 oog jahet enigste wat ik nu in huis heb is meloxidyl maar dat is alleen pijnstillend toch? dat heb ik nog van de castratie
Amatjuh Geplaatst: 17 september 2010 Geplaatst: 17 september 2010 Lijkt het konijn er last van te hebben?Misschien is het maar een ontsteking, dan kun je ook wel morgen naar de DA gaan. Ik weet niet of avondtarief en weekendtarief veel uitmaken anders kun je net zo goed nu gaan.Meloxidyl ken ik zelf niet, ff gegoogled en daar staat inderdaad pijnstillend en ontstekingsremmend. Als je het idee hebt dat je konijn er last van heeft kun je het denk ik gerust geven.