renee1986 Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 rebbel niest al de hele dag zo af en toe. het is niet zo dat hij het blijft doen maar het valt wel op.ook heeft hij een klein wondje bij zijn penis.hij is verder super vrolijk. maakt zelfs binkies. en hij eet goed.kan ik het even aanzien. of is het verstandig om naar een weekend dierenarts te gaan?
renee1986 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Geplaatst: 11 september 2010 Hoor net dat mijn ouders vandaag zand hebben ingeveegd in de tuin. dit was 1 groot stofgebeuren. dit is dus ook gedaan rond het konijnenhok.niezen komt dus waarschijnlijk daar vandaan. nu alleen even het wondje in de gaten houden
Dollie Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Persoonlijk zou ik hier niet gelijk voor naar een weekendDA gaan, denk ik.. Zeker nu je achter de oorzaak van het niezen bent.
Amatjuh Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Is je konijn wel ingeent? Als er iets bij een geslachtsdeel zit denk ik altijd aan myx. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar inderdaad ben alert op het wondje.
suzannie Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 ik heb hierover gelezen en hij heeft dus een ziekte .ga met spoed naar de dierenarts.
Dollie Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 OF hij was gewoon niet zo slim en heeft op z'n maatje gereden; aan de verkeerde kant of is op een andere manier aan een wondje gekomen.. "Hij heeft dus een ziekte", lastig te zeggen als je het konijn niet gezien hebt.. En wat voor ziekte heeft hij dan.. Schrijf dan, net als Amatjuh, wƩlke ziekte en waarom..
tamara29 Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 het hoeft idd niet speciaal een ziekte te zijn maar het is wel mogelijk.als het een ziekte is zou ik eerder denken aan syfilus of zoiets.
renee1986 Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Geplaatst: 12 september 2010 rebbel is zeker ingeƫnt. woensdag moeten ze weer. dus ga het wondje goed in de gaten houden en als het niet erger word en hij blijft gewoon zo vrolijk dan laat ik de dierenarts er woensdag naar kijken
bunny ranch chanty Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Renee als je konijn een wondje heeft aan geslachts deel komt dit 99 procent door het bijten van een ander konijn in zijn geslachts deel.Wondje is geen ziekte....syfillus krijgen ze enkel een verdikking aan de anus.
tamara29 Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Renee als je konijn een wondje heeft aan geslachts deel komt dit 99 procent door het bijten van een ander konijn in zijn geslachts deel.Wondje is geen ziekte....syfillus krijgen ze enkel een verdikking aan de anus. maar hoe kan het dan dat onze Babs wel wondjes had wel is waar niet van onder maar bij haar mondje.
renee1986 Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Geplaatst: 13 september 2010 bedankt voor alle reacties.het wondje lijkt al minder te worden. woensdag laat ik het voor de zekerheid nog even aan de dierenarts zien
Lucky36 Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 Mijn konijntje heeft het ook, we hebben een dierenarts gebeld en die raadde aan hem even te laten onderzoeken.
Laura1984 Geplaatst: 5 juli 2012 Geplaatst: 5 juli 2012 Dit is een oud topic, het is eigenlijk niet de bedoeling deze omhoog te halen. Zou je hierop willen letten?Dit topic gaat op slot.
Aanbevolen berichten