Bunny06 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Geplaatst: 11 september 2010 Nee.. Heb voor volgende week vrijdag pas een afspraak staan..Door stage kan ik gewoon niet eerder.. Woensdag wou ik eerder naar huis zodat ik op tijd ben voor de entingen voor Witje en Bunny maar dat zou niet kunnen omdat het druk is op stage.. Vind ik belachelijk want die andere datums kan ik niet omdat ik dan in Appingedam zit.. Anders mocht ik ze wel laten enten daar op stage maar ik wil niet dat ze de hele dag daar zo in de stress zitten.. Helaas kan ik woensdagavond niet met Bugs op controle omdat mijn da er dan niet is.. En daar laten enten is ontzettend duur.. Dus het moet wel apart.. Hopelijk krijg ik de woensdag middag vrij, want ze kunnen ook niet een stagiaire als personeel in laten zetten als ze zelf te kort komen... Ik ben daar om te leren en niet iemand te vervangen. Daarvoor heb je geen stagiaire toch?Maar goed.. hopelijk mag ik die dagen eerder weg en dan zijn het maar 2 middagen die ik dan mis van de 50 dagen.. Vind ik wel kunnen
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Praten we hier niet over een navel breuk?
Bunny06 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Geplaatst: 11 september 2010 (aangepast) Denk het niet.. Navelbreuk is iets oppervlakkiger en meer in het midden/midden ipv links in het midden. De breuk van een maltezer pup puilde echt naar buiten en dat voelde je ook duidelijk met aaien.. Dit niet.. Dit is wat dieper gelegen en met aaien voel je hem niet. Ik heb een boek binnen gekregen die voor dierenartsen/assistentes bestemd is, alleen over konijnen. Zo'n 400 pagina's.. Ik heb er nog niet veel in gekeken maar is erg interessant en misschien dat daar ook wel aangegeven word welk orgaan daar op die plek zit. Heb net paksoi shanghai gekocht en Bugs die eet het echt lekker weg.. Bunny ook. Witje denkt ; wat heet ze nou weer mee gebracht, *ugh* 11 september 2010 aangepast door Bunny06
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Op die plek liggen enkel de darmen....
Bunny06 Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Geplaatst: 12 september 2010 Ja hopelijk. Maar hij is echt bijna helemaal rond. Van links, onder en van rechts voelt hij rond aan en van voor (richting de ribbenkast) kan ik het niet helemaal goed voelen. En de bovenkant kan ik niet voelen, dus naar de rug gelegen gedeelte. Het blijft hetzelfde grootte dus de blaas kan het niet zijn. Ik hoop dat ze vrijdag weten wat het is en niet dat er een echo gemaakt moet worden of weer een operatie..
Bunny06 Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Geplaatst: 12 september 2010 Ja.. Weet niet of het er hoort of dat het er al langer zit.. Ik voel namelijk nooit aan zijn buik omdat ik al elke dag met zijn middenoorontstekking bezig ben.
Boefje Geplaatst: 12 september 2010 Geplaatst: 12 september 2010 Misschien is het een soort van onderhuids bindweefsel, dat hij zich misschien gestoten heeft ofzo. Ik heb ook zo'n knikker onder mijn huid zitten bij mijn been van toen ik een ongeluk had gehad. Dat was al jaren geleden, maar t zit er nog steeds. Soms gaat t niet meer weg.
Bunny06 Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Geplaatst: 12 september 2010 Don't know.. Zou best kunnen aangezien zijn mobiliteit ook niet als een gemiddeld konijn is.. Ik weet het niet hoor.. Maar ik raak snel geirriteerd en vooral nu ook omdat ik stage moet lopen.. Anders ging ik morgen al heen.. Tijdens school kan ik gewoon vrij vragen als ik gewoon vertel waarom ik niet naar school kan. Daar doet school (nog) niet moeilijk over.
Boefje Geplaatst: 13 september 2010 Geplaatst: 13 september 2010 lastig is dat he..het erge is eigenlijk dat je vindt dat het leventje van je konijntje het allerbelangrijkste is..maar tegelijkertijd weet je ook dat mensen het absurd vinden als je werk moet wegcijferen voor een konijn... ik had dat laatst toen ook met Boef wat ik je vertelde.. ik kon met geen mogelijkheid naar de dierenarts zo snel en ik heb gewoon bijna smekend aan de telefoon gezeten om nog op het laatste nippertje vrij te kunnen nemen en of er inval geregeld kon worden een paar uur voor werktijd zodat ik dr in de gaten kon houden en kon ingrijpen als het mis ging.
Bunny06 Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Geplaatst: 13 september 2010 Ja, erg vervelend is dat.. Moet alleen voor de vrijdagavond vrij vragen.. of ik 1 uurtje eerder weg mag van stage.. Maar ik durf niet zo goed omdat ik dus net vrij heb gekregen voor de woensdagmiddag.. Straks vinden ze mij zeuren of dat ik veel vrij vraag.. (1 middag en 1 uur eerder weg).. ..
Bunny06 Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Geplaatst: 13 september 2010 Nee want mijn dierenarts is er alleen de vrijdagavond en de rest alleen sochtends/smiddags..En ik ben dan pas tegen half 7 thuis, moet ik Bugs nog pakken en weer naar Groningen terwijl ze om 7 uur de laatste spreekuur doen en tot half 8 ofzo hebben ze altijd open voor spoedgevallen.. Dus dat red ik nooit.
Dollie Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Oh nee dat wordt 'm inderdaad niet..
Bunny06 Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Geplaatst: 14 september 2010 Heb het vandaag geregeld.. Vrijdag een uurtje eerder weg zodat ik met Bugsje naar Groningen kan voor controle.. Die bal zit er nog steeds..
W&W Geplaatst: 14 september 2010 Geplaatst: 14 september 2010 Ik hoop echt dat het niets is, jullie hebben nu echt wel al genoeg tegengekomen..Hier wordt alleszinds geduimd!
Bunny06 Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Geplaatst: 17 september 2010 Ben vanavond dus bij de da geweest en het schijnt om een verzakte nier te gaan, de bal in de buikholte..Kan verder geen kwaad. Hij blijft erg stabiel op de 1,2kg zitten ondanks alles.. Voor en na operaties 1,2kg en nu weer.. Ze vond de wond mooi van de operatie bij Wilhelminapark. We hebben nog even samen naar de manuka honing gekeken en scheen dat ergens de manuka 250mg gebruikt werd bij abcessen maar misschien moet het gewoon met 550mg omdat dit een erge ontsteking is, en eventueel is dit op te bouwen zodat ik kan kijken hoe Bugs erop reageert. Ze heeft trouwens hetzelfde boek als ik.. Of ik hetzelfde als haar, beter gezegd.. Zij heeft misschien tig boeken liggen maar wel leuk dat zij hem ook heeft.
Aanbevolen berichten