Ga naar inhoud

Allergisch voor Hooi?


Gwentje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Zoals sommige weten Whitey = verkouden, ik vertrouw jullie wel maar.. Kan het ook misschien allergisch zijn voor Hooi daar denken men ouders ook wel aan?

Meneer / mevrouw niest alleen als het in hooi snuffelt,

En doet soms net als een mens als ze verkouden zijn het snot naar boven duwen met de neus, zo klinkt het.

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt de neus schoon? Verder niet? Dat is niet behandelen natuurlijk. Snot, ofwel pasteurella, moet behandeld worden met antibiotica. Snot is ook niet te vergelijken met een verkoudheid bij mensen, bij mensen wordt die veroorzaakt door een virus, bij konijnen door een bacterie. Gaat ook niet zo maar over, sterker nog, er zijn best veel konijnen die er gewoon (haast) niet afkomen Ć³ndanks verschillende behandelingen en uiteindelijk chronisch snot hebben.

Je zult hier dus echt mee naar een DA moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, van mij hoef je echt geen foto's van te maken hoor, als jij zegt dat je konijntje behandeld wordt voor snot dan geloof ik dat. Als het niet zo blijkt te zijn is jouw konijntje daar de dupe van, ik niet.

Hoe lang behandelen jullie hem al met deze antibiotica? Welke is het? Je bent soms wel een tijdje bezig voor je de juiste AB voor jouw konijn hebt, zo is mijn konijntje ook met twee verschillende soorten behandeld omdat de eerste niet goed genoeg werkte en dan was mijn konijntje nog makkelijk ook, sommige mensen hebben echt talloze dingen moeten proberen voor hun konijntje genezen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .