Wanda86 Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Hallo, Ik heb een Teddy Widder van 6 maanden oud, het is een mannetje... Hij is nu aardig aan het puberen :mdr:Van de week begon hij zelfs te rijen :surprised: Ik zit nu te verzinnen om hem te laten castereren, maar mijn vraag is zijn er hier meerdere die dit hebben laten doen om deze reden.......??
Dollie Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 De meeste mensen hier laten hun ram castreren zodat ie bij een voedster kan, maar tegen dingen als rijden en sproeien zal het ook zeker helpen hoor.
Nefke Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Na castratie zal hij ook minder last van hormoontjes hebben en dus zal het rijden minder worden..Maar ik vermoed dat de meesten (ik ook) het hebben laten doen omdat er dan gezellig een vriendinnetje voor hem kan komen . Dat is wel zo gezellig voor je mannetje, konijntjes zouden niet alleen moeten leven.
Amatjuh Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Ik denk inderdaad dat het merendeel van de mensen op BB hun ram heeft laten castreren. Om de voornaamste reden dat hij bij een voedster kan. En mooi meegenomen is dat hormonen afnemen en het gesproei en rijden afgelopen is.
Aanbevolen berichten