wingmike Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Vermoedelijk heeft een van onze konijntjes vandaag gevochten.Haar neus is zwaar gekwetst en hangt vol met gestold bloed. Oren hangen naar beneden ze is kortademig en ziet er beroerd uit.Ze eet ook niet meer.Onze dierenarts was deze avond niet te pakken te krijgen.Wat nu??
Bianca Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Andere DA bellen. Hier moet je echt onmiddelijk mee naar een KKDA.
wingmike Geplaatst: 8 september 2010 Auteur Geplaatst: 8 september 2010 Helaas ze is deze nacht overleden.
Mvrcarlaa Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Oooooo wat erg ! :( Hier zit altijd een DA die 24/7 bereikbaar is en voor noodgevallen kun je meteen bellen & komen.Je betaald dan wel wat meer, maar dat zijn de nijntjes zeker waard !! Sterkte en gecondoleerd Xx
Amatjuh Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Sterkte!Wat moet het ontzettend frustrerend zijn dat je geen DA te pakken kreeg.
Mvrcarlaa Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Meschien een tip. Zoek ook een DA die je 24/7 kunt bereiken, voor het geval dat.....Als je de een niet krijgt te pakken, dan heb je in iedergeval nog de ander
Wanda86 Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 Wat klote zeg... Veel sterkte :( Hoor dit wel is vaker, en zit er daarom sterk aan te twijfelen of ik wel een vriendinnetje voor mijn konijntje erbij zal nemen...
Puppynijn Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Aggos, arm konijn. En arme jij, natuurlijk! Weet je wel zeker dat ze gevochten had, dat het niet die ziekte was? Viraal Haemorrhagisch Syndroom bedoel ik. Anders zouden je andere konijnen misschien ook gevaar lopen.
wingmike Geplaatst: 9 september 2010 Auteur Geplaatst: 9 september 2010 Bedankt voor het medeleven.Ik ben niet zeker dat ze gevochten heeft vermits we 5 (nu 4) konijnen hebben.Er zijn wel altijd 2 mannetjes die constant in elkaar hangen, vandaar de conclusie dat ze misschien ook wel aangevallen is.Stel dat het toch die ziekte zou zijn wat kunnen we dan best doen, onze konijnen zijn vorig jaar wel ingeent door onze DA.
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 2 mannen 2 als geholpen rammen? Ziekte zul je jaarlijks moeten enten is dit het geval lopen je andere konijnen nu ook risico.
Bianca Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Wel raar ja, een DA die geen antwoordapparaat of zo heeft waarop staat welke andere DA je kan bellen als ze er zelf niet zijn. Welke DA was dat? Wanneer zijn je konijnen precies geënt? Want voor VHS moet je geloof ik elk jaar enten? Dus als de enting langer dan een jaar geleden is dan moet je toch rekening houden met een besmettelijke ziekte denk ik.
Aanbevolen berichten