anitaaa Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 hallo allemaal. tijdje geleden had ik hier over dit onderwerp ook al discussie gestart.mijn konijn zat veel te niezen toen ben ik naar de dierenarts gegaan omdat ik bang was dat het snot was.maar dat was het gelukkig niet waarschijnlijk een verkoudheidje.ze heeft vorige week dinsdag een prik gehad antibiotica en afgelopen vrijdag kreeg ze nog een prik in de tussentijd was het niezen wel minder met het kuurtje.maar sinds gisteravond zit ze weer veel te niezen.haar neusje is schoon en verder is ze gewoon levendig en ze eet en drinkt goed.ze is wel heel erg aan het verharen.zou het kunnen dat ze daar last van hebt net als bij een mens dat die allergischis? gr anita
Margot Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Welke bodembedekking heb je? Misschien is dat te stoffig?
anitaaa Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Geplaatst: 7 september 2010 over het algemeen is ze uit haar hok als ik thuis ben dan zit ze op een fleece kleed wat voor haar hok ligt.kan het komen dat er veel haren op het kleed zitten?ik maak het regelmatig schoon. ik heb alleen veel hooi in haar hok liggen ze is zindelijk en doet alles op haar w.c.
Margot Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Nee dan denk ik niet dat het daar aanligt... Zit ze alleen? Ik heb eens gehoord dat eenzame konijnen dit ook weleens doen.
Elrothiel Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Mijn ene konijntje was vanmiddag ook ineens aan het niezen! Had dat nog nooit eerder meegemaakt. Is het normaal dat konijntjes weleens niezen? Of is er dan meer aan de hand?
Gwentje Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Eltrohiel: Als die het vaker is ff naar de DA gaan, niet echt heel erg. Krijgt ie AntiBiotica voor de verkoudheidje.@Zelfde probleem hier!
Aanbevolen berichten