Fluffie&Bunny Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Bunny heeft vermoedelijk weer last van gas. Maar ik weet het niet zeker. Kan ik toch de Metocloral drops geven, ook al zou het geen gas zijn, kan dat kwaad? Metocloral is maagledigend en darmstimulerend.
Stéphanie87 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Ik zou zos nel mogelijk naar de dierenarts gaan als je gas vermoed. Het is niet handig om zelf te experimenteren met medicijnen. Je kan beter een goede diagnose hebben.
tamara29 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 hellemaal met stéphanie87 eens.succes bij de dierenarts en beterschap met je konijntje.
Fluffie&Bunny Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Het is niet handig om zelf te experimenteren met medicijnen Die medicijnen heb ik gekregen vd DA voor gas, dus ik experimenteer niet. De meeste mensen hebben ook in hun EHBO doos zitten.Maar het was vals alarm, hij rent alweer vrolijk rond.
Puppynijn Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Stinkt het niet in de buurt:beurk:? Misschien heeft ie wel een vreselijk poepie gelaten :mdr: :whistle2: ( ik ben blij dat het vals alarm is! Ze zouden pratende konijnen moeten uitvinden he.. dat ze kunnen zeggen wat er is:yes:)
Fluffie&Bunny Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Hahaha, ja konden ze maar praten.
Aanbevolen berichten