Klaasje Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Geplaatst: 5 september 2010 We gaan misschien naar de dierenarts! Maar nu stop ik ermee, hetkomt weet ik zeker goed met hem!Dit forum mag sluiten!
Klaasje Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Geplaatst: 5 september 2010 het is heel belangrijk dat Klaasje snel naar een dierenarts gaat.een konijn dat het benauwt heeft is niet goed dat heeft pijn of iets derglijks dat snel onderzocht moet worden.als een konijn pijn heeft dan gaat het ook stoppen met eten en dat hoeft niet meteen maar als het ook stopt met eten dan ben je nog verder van huis want dan gaan ook de darmen stil liggen en dan gaat het konijntje dood.en als je nu naar de dierenarts gaat dan ben je er nog optijd bij en dan is hij zo weer de oude maar hoe langer je wacht hoe erger het wordt en hoelanger een behandeling duurt als het dan nog te behandelen valt want hoe langer je wacht met een konijn naar de dierenarts te gaan hoe minder hij kans heeft om weer beter te worden. groetjes tamaraIk vind het heel zielig dat hij maar in zijn huisje zit... WORD BETER KLAASJE!!!!
tamara29 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ik vind het heel zielig dat hij maar in zijn huisje zit... WORD BETER KLAASJE!!!! dat wordt hij alleen als hij zo snel mogelijk naar een dierenarts gaat.
Klaasje Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Geplaatst: 5 september 2010 Ik stress te plekke, dus ik wil helaas even niet met het forum bezig zijn...
Klaasje Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Geplaatst: 5 september 2010 HIJ IS DOOD,Mijn enige konijn!
bunny ranch chanty Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Heel spijtig voor jouw....je kan er niks aan doen als je ouders niet willen.Ik zou geen nieuw konijntje meer nemen als je van je ouders niet naar de dierenarts mag.Dat scheeld jouw weer heel veel verdriet.Wat kan het leven soms vrezelijk zijn als je onmachtig bent!
tamara29 Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 heel veel sterkte met het verlies van klaasje.en idd het is wat BRC hier boven zegt als je ouders niet willen dan sta je nergens.het leven is hard en vooral als je nog jong bent dan moet je het van je ouders hebben.
pechkonijn Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Ik sluit me aan bij BRC en Tamara. Echt heel rot dat het zo gelopen is, maar het is niet jouw schuld.
Aanbevolen berichten