Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ten eerste niet zo paniekig doen, daar wordt je konijn niet beter van

en waarom hartproblemen? waarom niet gewoon logischer longproblemen? maar wat is nu je vraag?

ik zou zowieso eerst maar eens per direct naar een da. een benauwd konijn is niet goed. en die kan ook zeggen wrm ze benauwd is. en verharen doen bijna alle konijnen op dit moment

Geplaatst:

oh... Sorry, maar ik ben echt bezorgd, hij ademt heel gek. Hij heeft zijn ogen half open (nee, hijs niet moe) en mijn opa heeft dit ook eens gehad. Er is iets met zijn hart/longen aan de hand zegt hij!

Geplaatst:

nou naar de dierenarts dus. er is altijd een dierenarts beschikbaar. probeer eens aan zn buikje te voelen? een konijn met pijn kan ook gaan hijgen en met de oogjes knijpen. Heeft hij vanmorgen zoals anders gegeten?

Geplaatst:
Met zulke dingen moet je niet op een konijnenforum zijn, maar bij een dierenarts. Wij kunnen je niet verder helpen.

Succes bij de dierenarts.

Oh, ok....

:-(

Geplaatst:
nou naar de dierenarts dus. er is altijd een dierenarts beschikbaar. probeer eens aan zn buikje te voelen? een konijn met pijn kan ook gaan hijgen en met de oogjes knijpen. Heeft hij vanmorgen zoals anders gegeten?

Ja, hij heeft gewoon gegeten

Geplaatst:

Ook op zondag is er altijd een dienstdoende dierenarts, zelfs midden in de nacht. Er is altijd een dierenarts beschikbaar voor spoedgevallen. Bel eigen dierenarts, als die geen dienst heeft, krijg je vast een bandje met het telefoonnummer van de dierenarts die dit weekend wel dienst heeft. Nu handelen! Berichtjes op dit forum schrijven helpt je konijn niet, zo snel mogelijk naar een dierenarts gaan wƩl!

Geplaatst:

ik ben het met wat hier boven staat eens.

naar de DIERENARTS gaan is heel noodzakelijk nu.

en er zijn zeker wel dierenartsen open op zondag het ziekenhuis is toch ook niet gesloten op zondag.

meestal hebben dierenartsen ook een telefoonnummer voor spoedgevallen op hun site staan.

ECHT NIET WACHTEN MAAR NU ACTIE ONDERNEMEN VOOR HET TELAAT IS.

succes bij de dierenarts.

Geplaatst:

Hoe oud ben je? Kan je zelf naar de dierenarts gaan? Hebben je broertje en jij daar wat spaargeld voor? Of heb je goede buren die om dieren geven die je kunnen helpen om bij een dierenarts te komen?

Geplaatst:

het is heel belangrijk dat Klaasje snel naar een dierenarts gaat.

een konijn dat het benauwt heeft is niet goed dat heeft pijn of iets derglijks dat snel onderzocht moet worden.

als een konijn pijn heeft dan gaat het ook stoppen met eten en dat hoeft niet meteen maar als het ook stopt met eten dan ben je nog verder van huis want dan gaan ook de darmen stil liggen en dan gaat het konijntje dood.

en als je nu naar de dierenarts gaat dan ben je er nog optijd bij en dan is hij zo weer de oude maar hoe langer je wacht hoe erger het wordt en hoelanger een behandeling duurt als het dan nog te behandelen valt want hoe langer je wacht met een konijn naar de dierenarts te gaan hoe minder hij kans heeft om weer beter te worden.

groetjes tamara

Geplaatst:

Ik heb wel goede buren, heele goede zelfs! Ze hebben 3 konijnen en daarvan heeft 1 een scheef koppie, en ze hebben heel veel geld gegeven om em beter te laten worden! Ze zijn echte dierenvrienden!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .